De perikelen van WdeW, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bel gewoon het ziekenhuis. Hem appen zou ik niet doen. Maar ziekenhuis ondervindt hij geen hinder van. Gewoon eigenwijs zijn. Is hij ook haha

Gisterenavond had ik het niet meer. Je denkt dan toch aan het ergste.
Afgelopen jaar heb ik al twee goede vrienden af moeten geven.
Ik begrijp je bezorgdheid heel goed!
Al snap ik wel dat, als "Dr de Woofer" elk kwartier appt of belt, ze dr een beetje gek van worden[emoji56]

Mooi dat hij stabiel is, dat is belangrijk! Vandaaruit begint het opknappen.
Als je hem spreekt of appt, wens hem beterschap!

Voor iedereen die hier volgt hoe het met GJ gaat;

Zojuist stuurde hij een bericht, dat hij zich doodziek voelt.
Toch lijkt het er op, zonder in details te treden, dat het lichaam wat tot rust is gekomen.
Maar, m.i. is er nog een behoorlijk lange weg te gaan.

Laat hem (als je daar de gelegenheid voor krijgt) a.u.b. weten dat er aan hem gedacht wordt!

Nieuws over Gert-Jan;
Hij belde zojuist zelf. De bloeding, die voor zoveel problemen zorgde, is waarschijnlijk gestopt.
Wat overblijft, is de ontsteking van de alvleesklier. Deze zorgt voor hevige pijn. Op dit moment
voelt hij zich vrij goed, dankzij de pijnstillers.
Verder heb ik nu contact met zijn zus.

Bedankt Wil voor de update.
Goed dat je Gert Jan gesproken hebt, dat betekent dat het ietsjes beter gaat.
Een ontstoken alvleesklier is inderdaad heel pijnlijk, een familielid van mij heeft dat ook gehad.
Wens hem sterkte en beterschap. Zoals Brutus al zei, we denken aan hem en hopen dat hij snel terug zal zijn.

Grt,

Arnoud.

Nieuws over Gert-Jan;
Hij belde zojuist zelf. De bloeding, die voor zoveel problemen zorgde, is waarschijnlijk gestopt.
Wat overblijft, is de ontsteking van de alvleesklier. Deze zorgt voor hevige pijn. Op dit moment
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je daar flink ziek van kunt zijn.

Fijn om te horen dat je hem zelf gesproken hebt!

Laatst bewerkt:
Nieuws over Gert-Jan;
Top das goed nieuws

En dan nu, iets heel anders.
Morgen wordt het nieuwe gras voor het eerst gemaaid. Daarna gaat meteen de roller er overheen.
Eind van de middag is de grasmat weer op en top. Geen kisten meer die plotseling voorover vallen, heerlijk.
Vanaf dinsdag ga ik weer vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back