Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik doelde op het zelf maken. Dat is modelbouw. Wat het budget is interesseert me niet, ik kan al genieten van iemand die met 30 euro materiaal een toestel bouwd en alles zelf maakt omdat kopen te duur is. De vindingrijkheid dat is juist mooi. Alhoewel ik ook graag sta te kwijlen bij de topsegment(en dan denk je altijd, van oe dat zou ik ook willen)Dat andere was ook modelbouw maar dan een trapje hoger.
GJ
Waarom ga je je niet (verder) verdiepen in carbon GJ?
Ik denk dat jij leuke dingen kan bouwen. Volgens mij heb je er ook wel aardigheid in.
Maar vergeet niet dat bij het leveren van een product ook heel veel gezeik komt kijken. Je gemiddelde klant is niet zo vrijgevig als dat jij bent en mekkert over elke cent. Ook al doe je het voor de hobby en om mensen te helpen. Dat zal hen jeuken en ze hangen je aan de hoogste boom.
Ik doelde op het zelf maken. Dat is modelbouw. Wat het budget is interesseert me niet, ik kan al genieten van iemand die met 30 euro materiaal een toestel bouwd en alles zelf maakt omdat kopen te duur is. De vindingrijkheid dat is juist mooi. Alhoewel ik ook graag sta te kwijlen bij de topsegment(en dan denk je altijd, van oe dat zou ik ook willen)
En dan kijk ik even naar Berrie zijn glasvezelwerk, om te kwijlen. Ariel (johannes weinzierl) zijn houtwerk zo perfect..
Mislukt[emoji13]slijmjurk![emoji2957][emoji14]Ik merk ook aan GJ dat het hem blijft trekken en hij wil ook graag anderen helpen.
Zonder de willen slijmen weet ik dat hij heel veel van de materie weet. Niet in de laatste plaats van set-ups.
En hij is in het hospitaal weer helemaal opnieuw in elkaar gezet.
Geen punt, dan komt zijn bodyguard in actie.
Nee, ik begrijp wat je bedoelt. GJ kennende gaat hij dat alleen doen voor aardige mensen (zoals ik)
Ik doelde op het zelf maken. Dat is modelbouw. Wat het budget is interesseert me niet, ik kan al genieten van iemand die met 30 euro materiaal een toestel bouwd en alles zelf maakt omdat kopen te duur is. De vindingrijkheid dat is juist mooi. Alhoewel ik ook graag sta te kwijlen bij de topsegment(en dan denk je altijd, van oe dat zou ik ook willen)
En dan kijk ik even naar Berrie zijn glasvezelwerk, om te kwijlen. Ariel (johannes weinzierl) zijn houtwerk zo perfect..
Maar vergeet niet dat bij het leveren van een product ook heel veel gezeik komt kijken. Je gemiddelde klant is niet zo vrijgevig als dat jij bent en mekkert over elke cent. Ook al doe je het voor de hobby en om mensen te helpen. Dat zal hen jeuken en ze hangen je aan de hoogste boom.
Ik merk ook aan GJ dat het hem blijft trekken en hij wil ook graag anderen helpen.
Zonder de willen slijmen weet ik dat hij heel veel van de materie weet. Niet in de laatste plaats van set-ups.
.
Dat is wel een belangrijke ja, alleen voor bekenden doen en mensen waar je vertrouwen in hebt.
Ik denk dat wij tweeën mooie proefkonijnen zijn voor de hufterproofheid van de kistjes![]()
Als particulier verkopen kan maar let echt goed op dat je niet toch als zakelijk gezien wordt. Website, geen enkelstuks meer. En ook particulier moet je een deugdelijk product leveren. Garantie tot aan de deur gaat niet zomaar op.
Overigens is dat in Nederland zo maar in Duitsland zal dat niet anders zijn lijkt me?
Oh well, supertoffe plannen en ik ben zeker in voor een Miami blue willy de woofer speedster 2.0
Maar eerst de WOT leren kennen
Leer jij nou eerst maar eens een beetje fatsoenlijk te landen.
Als particulier verkopen kan maar let echt goed op dat je niet toch als zakelijk gezien wordt. Website, geen enkelstuks meer. En ook particulier moet je een deugdelijk product leveren. Garantie tot aan de deur gaat niet zomaar op.
Overigens is dat in Nederland zo maar in Duitsland zal dat niet anders zijn lijkt me?
Oh well, supertoffe plannen en ik ben zeker in voor een Miami blue willy de woofer speedster 2.0
Maar eerst de WOT leren kennen
Zo'n MR2 blijft een kek wagentje!