De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

Klopt,

Gerard had last van een lek in zijn luchtsysteem (bleek later) waardoor zijn linker poot niet uitkwam.

Schade: geen

Zo`n landing heeft ie dan ook tot 2 keer toe gemaakt :-)

Deze landing is ook gefilmd, ook de Beech van Erik die vlak hierna (recht erachter eigenlijk ze waren in formatie aan het vliegen) rechtermotor uit kreeg en hem ternauwernood op het dek plante met net de rechtertip eerst wat er hard uitzag maar uiteindelijk wel mee viel staan merop.

Is de Beech van Gerard Rutten.

Ach dat wieletje komt er wel uit :lol:
Is altijd wat trager.

Mooi niet kwam dus niet uit. :oops:
Dan maar klein schuivertje :!:

Eric loopt de motor alweer daar in de belgieeeee

Han

Ha,

Ik ben er zaterdag ook geweest, in eerste instantie zou ik niet komen mijn
Moth in de kreukels :cry: , maar ik had nog een ASW 24 en dit is ook schaal
dus naar Oss getogen.
Het was er weer lekker druk en het weer werkte ook mee dus alles top.
Ook Ger heeft met zijn sabere een puik stukje vliegwerk laten zien en dat voor de
eerste keer op Delta Oss, en ook het cabrio vliegen ging hem goed af.
Ik ben niet bij de BBQ geweest (moest naar een feest) maar heb het wel gemist.

Zondag ben ik niet geweest dus ook Han zijn Beech niet gezien maaaaaaaaaar er staat ook geen foto
op dit stikkie wel raar nadat er zoveel over gesproken is :!: :!: :!:

En hoe gaat het met de man die met zijn vinger zaterdag tussen de propelorgezeten heeft
en naar het ziekenhuis moest :oops:.

Maar naar mijn wensen volgend jaar weer :music:

Ik heb wel een aantal foto`s van Han zijn Beech die worden vanavond of morgen geplaatst.

De vinger is gelijmd en is zondag nog lekker op het veld geweest, van vliegen is het niet gekomen voor hem.

De bbq was een topper :thumbsup: jammer dat je die gemist hebt, erg gezellig :yes:

Hier alvast een fotootje van Han zijn Beech:
07schaalmeeting%20(213).jpg

In het echt is ie supermooi, maar persoonlijk vindt ik het nog steeds iet "te"
En die kwijlende mensen vielen nog wel mee, stond ook te veel moois (al was zaterdag toch wel DE dag) :D

Beech was inderdaad een plaatje; maar de gebruikssporen zijn iets 'te' statisch aanwezig. Het aantal vliegtuigen vond ik op zondag een beetje tegenvallen, vooral nu ik de foto's van zaterdag zie.
Vanuit het oogpunt van een toerist (ik/wij) zag het er verder allemaal verder goed en gezellig uit. Een volgende keer komen we zeker weer kijken..................... wie weet bouwen we zelf ook nog wel weer eens wat (af) :wink:
Complimenten!

Oi,
Mees

ik vond zaterdag ook leuker dan zondag....

maar zondag was ook wel lekker, alleen jammer dat iedereen om 5 uur al wegging ( op bosmodelair na :lol: )

Danny jij was eerder weg dan ik.
Was al over zessen dat ik weg ging.
Toen bleven B en o nog over.

Han.

B & O zijn tot het gaatje gegaan 8) (en ook vanaf het mistige gaatje :wink: )

Willo kwam nog even oefenen met zijn Calmato maar werd teveel gelokt door de bbq van de overgebleven stukken vlees.

Dus hebben wij het laatste half uur maar volgemaakt :D

Ben het wel met jullie eens dat de zaterdag "interesanter" was dan de zondag (maar zondag hebben we wel veel kunnen vliegen :D
vliegen, vliegen, vliegen............ :D )

heb op het moment 58 foto's, maar zoek het even niet om te uploaden...

hier een paar die wel het uploaden waard zijn, ook 2 van een beechcraft waarvan de piloot even afgeleid werd doordat een andere beechcraft het moeilijk had, waarna het model in het riet strandde.

mooi aanvliegen voor de landing:
dsc00602xk7.jpg

ondertussen valt van de andere beech 1 motor uit waardoor de piloot van de zilveren beech even staat te kijken naar de andere, en niet doorheeft waar zijn model heen gaat :lol:
dsc00603xy9.jpg

dsc00604zh0.jpg

dsc00565ns5.jpg

even je cockpitschroefje aandraaien :wink: :
dsc00570ck4.jpg

dsc00592xs9.jpg

het bosmodelair team druk bezig met het materiaal voor de dvd :wink: :
dsc00595xx0.jpg

dsc00600ci2.jpg

Richard Branderhorst zei:
Donders en dat Ger er vandoor gaat met de eerste jetvlucht op Delta, had ikke willen doen!!!! Gefeliciteerd in ieder geval, mja wij hebben EHMZ "ontmaagd" met de F16....Dus allemaal gefeliciteerd met de goede afloop...

Snappen jullie overigens nu waarom wij als Delta voorzichtig zijn met geluid en veiligheid vanwege de NABIJHEID van de huizen? De milieuvergunning heeft ons ook naast een boel geld VEEEEL kopzorgen gekost om die voor elkaar te boksen en daar zijn we best trots op, plus voorzichtig dat we die niet verliezen door een enkeling.....

Nou Richard, ik heb er ook heel erg van genoten :banana:

De gas stick is alleen effe in de start bovenin geweest, hierna is tie niet meer verder geweest dan halverwege :wink:
Knallen doen we wel op Rozenburg :wink:
Mag ik misschien volgend jaar weer met de F86 omhoog :yes:
Shanghai? voor je werk :?:
Oss was afgelopen weekend de mooiste plaats 'to be' :music:
10 juni Rozenburg :?:

Grtz Ger.

Ik ben op zondag wezen kijken, en het was erg mooi om al die schaalkisten te zien. Volgend jaar toch ook maar op zaterdag kijken, want aan de foto's te zien heb ik nog een boel gemist.

Hier ook wat foto's van mij.

DSC_8461.jpg

Han's Beech, was toch wel mijn favoriet, en wel vanwege de Kontronik Powerrr 8)

DSC_8457.jpg

DSC_8477.jpg

DSC_8545.jpg

DSC_8562.jpg

DSC_8597.jpg

DSC_8620.jpg

DSC_8627.jpg

Hele knappe landing met een haperende retract.

DSC_8649.jpg

DSC_8669.jpg

DSC_8676.jpg

Afgelopen zaterdag super naar m'n zin gehad :D .
Organitsatie petje af. Vliegers bedankt voor de show.

Danny, jij ziet ook alles. schroefje zit inmiddels weer vast, bedankt :wink: .
IMG_3549.jpg

IMG_3651.jpg

IMG_3569.jpg

IMG_3589.jpg

IMG_3693.jpg

IMG_3677.jpg

IMG_3697.jpg

Danny Mulders zei:
voor bob een foto van de zlín XIII :wink:

Dank je Danny !
Tja...anders gelooft niemand thuis dat ik naar dit grootse evenemnet ben geweest ...hahahahaa
(ik had natuurlijk ook zelf foto's kunnen maken :| )

Danny Mulders zei:
dit is het enige wat ik eigenlijk gefotografeerd heb :oops: ( edit: enige foto van de zlín dan hè.. /edit)

Het enige...nou ja...het geeft wel aan dat je oog voor schoonheid hebt :D LOL !!

Wel vervelend van je kapotte dekking.....

Zo de helft van de foto`s zijn geupload, vanavond volgt de andere helft.

Hier de directe link:
schaalmeeting `07 Oss BosModelAir Prodcutions foto`s

[web:148c403d4a]http://www.bosmodelair-productions.nl/demofoto/schaalmeeting/schaalmeeting.htm[/web:148c403d4a]

De 1,5 uur film staat ook op de computer vanavond na alle foto`s geplaatst te hebben daar eens een begin aan maken :-)

Back