De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

jan brilman zei:
Danny: die kennen we allemaal, jong en enthousiast; jongste liefde = FW190D.
bij jong en enthousiast moet ook nog hyper :lol: grapje :wink:

jan brilman zei:
(Of is dit overbodig, en ben ik de enige met een geheugen als een, . . . eh . . . ach toe . . . zo'n ding met gaatjes!

euh, een zeef? je bent niet de enige, in een een of ander onderzoek is vastgesteld dat ik een waardeloos korte-termijn geheugen heb...dit maakt het voor mij dan weer moeilijk om afspraken na te komen enz... 's ochtends als ik net wakker ben is het wel grappig soms, dan sta ik op vvan de bank om naar de kast te lopen om gel te pak voor het kammen van mijn haren, loop ik rechtstreeks naar de koelkast en trekk ik een fles fris open :lol: normaal kom ik er alleen om te drinken, dus de macht der gewoonte speelt dan mee...

jan brilman zei:
Ik verheug me in ieder geval op 2 en 3 juni! :P

daar ben jij ook niet de enige in duurt helaas nog 2 maanden, ik dacht dat het nog maar 1 maand was... :oops:

Was gisteravond een beetje laat, in een jolige bui voorstel gedaan . . . :oops:

Vraag me echter wel af: kan dit niet handiger? :?

Ik wil wel een lijst maken, maar dan moeten er in ieder geval (pas-)foto's gemaild worden.

Nou, we zien wel . . . :?

jan.

Leuk voorstel Jan :!:
Maar ik vind dat het hier eigenlijk moet gaan over het vliegend-model (het vliegtuig)
en niet over het vliegend-model (de persoon met de zender)

Dus van mij hoef je geen close-up foto te verwachten :oops: :wink: :oops: :wink:

tot op het schaal treffen in Oss (maar eerst nog watervliegen) :lol:

ps ook met een Ziroli Beech 18 maar toch geen Han :wink: 8) :wink:

mvg Eric

Onze modellen zullen voorzien zijn van een A-5 met wat technische gegevens 8)
(had ik voor vorig jaar al klaar liggen)

Oeps :roll: :roll: :roll: :roll:

Heb ik nog 2 maanden voor de Beech!!!!!!

Worden nog lange hobby nachtjes :!:

Han.

Sowieso, al stop je nu met bouwen en neem je 'm onafgebouwd mee, dan nog zul je dweilen en emmers nodig hebben om al het kwijl het hoofd te bieden :P

Heb me zojuist ook aangemeld voor zaterdag de 2e juni

Bij goed weer gaat de Sopwith 1 1/2 Strutter (Laser 200V) mee, anders de TC Tiger Moth (Saito 300TL)

Ook ik zie er naar uit!

Groet, Ralf

hallo Jongens,

de gemeentevergunning voor 2 & 3 juni is binnen, er kan gevlogen worden van 9.00u tot 20.00u.
Vanaf 8.00u kun je terecht op de akkomodatie aan de Frankenbeemdweg (dan gaat de poort open).
Kampeerders kunnen al vanaf vrijdagmiddag 1 juni terecht.

Dus, vergeet je niet aan te melden (via de Delta site: www.deltaoss.nl), en als je zaterdagavond mee wil doen aan de barbeque (10,- á 12,- Euro p/p), vergeet niet je daar dan ook voor aan te melden en daaraan kun je ook meedoen, ook al heb je geen model meegenomen!

Er mogen best wat meer aanmeldingen komen!!!!

tot dan,
groetjes,
Jan.

Jan ben reeds aangemeld maar verschijn maar niet op de lijst :? . Heb me onlangs weer aangemeld maar blijf maar niet plakken op de lijst. Dus bij deze maar weer een nieuwe poging.... :wink:

Mvgr.
Alex

Bekend probleem :-(

Wij staan er dan wel op maar ineens komen wij alleen zaterdag maar we blijven wel kamperen :?

Zal 1 dezer dagen nog eens een wijziging sturen qua modellen en dat we beide dagen komen maar niet kamperen :-)

Ha leuk al die grote kisten,
als Frank zijn pup nou ook meeneemt en ik mijn grote Tiger Moth dan kunnen we samen een Giant Fly by doen

Ralf

Ik kom met m'n camera om al dat moois vast te leggen op zaterdag. :P

Teus.

Back