De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

Atfreds,

Zojuist weer verstuurd...... Geef maar een berichtje als je hem nu wel ontvangen hebt. Uiteraard ook als je hem niet hebt gehad..

Gr.
Alex

Klopt Berto zag het ook, mag ook komen !!

Moet de Piper nog afstoffen. Dit jaar heb ik er nog niet mee gevlogen :cry: vanwege een verbouwing thuis.

Maar goed nog een paar weken en dan is dat project ook klaar en kan ik me weer eens met het vliegend materiaal bezig houden..... :lol:

Ik ben bang dat ik het niet ga redden mannen.......
Als ik met de ZLIN kom, wil ik wel dat het goed en wel vliegt.

Maar ik blijf mijn best doen het toch te redden :)

21 mensen met 43 toestellen, word gezellig!!! ( eigenlijk 44 toestellen aangezien mijn focke-wulf er niet bij is gezet, eerst stond hij er wel bij maar toen stond er bij dat hij er zou zijn met een 7,5cc op geschroefd :lol: )

er kwamen toch ook een paar mensen uit duitsland die niet op de lijst staan, waardoor het nog drukker ( en gezelliger :!:) word?

en er staat bij dat ik op zondag kom, maar dit is niet zeker....

Ziet er zeker uit als een top lijst :thumbsup:

Wij nemen waarschijnlijk ook nog de kleine Pitts van Onno mee, en verder zien we wel.

Het weer wordt ook weer beter naar het weekend toe dus dat gaat helemaal goed komen.

Wij zijn er klaar voor, zowel de modellen als de film/fototmateriaal als wijzelf voor een onvergetelijk weekend.
Jammer dat jullie de Pfeil moeten missen maar volgend jaar een nieuwe poging :yes:

Nog een 5 daagjes werken en dan 2 dagen bezig zijn met de hobby, heb er zin in :yes: :banana:

Toch mis ik nog wel wat 'oude bekende' van vorig jaar bv
"Muxje" Ronald,
"Phoenix" Iwan
en als ik er even voor ga zitten bedenk ik er waarschijnlijk nog wel een paar.

Hmmz, misschien moeten we die maar eens een pb'tje sturen.

mag ik met mijn cessna 210 centurion ook langs komen? Mits ik vervoer heb natuurlijk.......

Iedereen is welkom Theo met een "schaal"kist dus jij ook met je Centurion :yes:

Wij zijn weer van plan om ook van deze meeting een dvd te maken (net als we van de watervliegmeeting gedaan hebben), mocht er dus interesse hiervoor zijn dan kunnen jullie dat alvast kenbaar maken op: info@bosmodelair-productions.nl

Kunnen wij alvast een beetje rekening houden met de te maken dvd`s ;-)
En ons alvast voorbereiden op het veel filmen en maken van foto`s (met een 400mm kunnen er mooie in-flight foto`s gemaakt worden :D )

Ik heb net een bijzonder onplezierige daad gedaan. Ik heb een mailtje verzonden met mijn afmelding. En ja, het doet nog meer pijn omdat van het weekend het inderdaad mooi weer schijnt te worden. Dus veel vlieguren van al die mooie toestellen.

Ik hoop zeker volgend jaar er weer bij te zijn (ennuh laat al die modellen nog een jaartje heel zodat ik ze alsnog kan bewonderen :wink:)

Erg jammer Arvid :cry:

maar houdt wel in dat we volgend jaar een kompleet afgewerkte Corsair te zien krijgen ;-)

Dus vooruit dan maar :-)

Back