De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

Ik begrijp het ook niet hoor, heb niet voor niets al een half jaar in de agenda staan dat ik komend weekend voor niets en niemand bereikbaar ben ;-)

Maar een lekker weekend gaat het zeker worden :yes:

Mag ik zo vrij zijn om op te merken dat het nu toch wel een beetje een geneuzel aan het worden is, op dit draadje? :?

Arvid komt niet, jammer; hij zal z'n redenen hebben.

Over en sluiten. :evil:

(Wat mij betreft dan, hè! :P )

jan.

Laten we het dan maar over het weekend hebben ;-)

De verwachtingen zijn goed:

Zaterdag
Zonneschijn (%) 70
Neerslagkans (%) 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Middagtemperatuur (°C) 21/24
Windrichting N
Windsnelheid (bft) 3

Zondag
Zonneschijn (%) 60
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 0-1
Middagtemperatuur (°C) 20/24
Windrichting N
Windsnelheid (bft) 3

Gaat een geweldig gezellig weekend worden :banana:

hmmm door een onverwachte aanpassing in het rooster heb ik waarschijnlijk zaterdagmiddag vrij (na 1300 ).
toch mijn pitts maar even opbouwen en kijken of alles nog werkt zoals het zou moeten...
anders kom ik zeker kijken en filmen...

Zo, aangezien ik morgen vrij ben net de kar en auto alvast maar ingepakt voor het weekend:
ynvbby.jpg

ynvbb2.jpg

ynvbb3.jpg

Hier moet alleen Onno en zijn 1 meter span Pitts en ikzelf nog bij :D

Maar ja, vanmiddag moet er ook gevlogen worden met de sport modellen dus hierbij in de auto ook nog de Calmato Sport en de mini Kobra weten douwen :lol:

Ik ben er klaar voor :yes:

jan brilman zei:
Mag ik zo vrij zijn om op te merken dat het nu toch wel een beetje een geneuzel aan het worden is, op dit draadje? :?

Beter dat dan zo'n ontspooringkje/onnodige discussie van vorig jaar Jan :?

Ger.

Effe nog wat geneuzel tussendoor :lol:
Ik kan alleen de zaterdag aanwezig zijn (kreeg m'n bruid niet overtuigd om 2 hele dagen weg te mogen :wink: , en voor zondag staat iets anders geplandt :? boswandeling, naar het strand of zo met de kids)
Moet helaas het pronkstuk van de show life missen (Han 8) ).

Maar ga hem wel op een andere (electro) meeting tegenkomen :wink:

Ger.

ja :banana: ik heb morgenmiddag ook vrij.
ik zal dus de pitts in de auto zetten en dan kom ik morgen ook die kant op.
kan helaas maar even blijven dus of het nog tot vliegen komt of zelfs tot uitpakken uit de auto dat zien we dan wel weer.
(kan dan in ieder geval een beetje filmen......)

motor loopt in ieder geval en alles nog maar eens nagekeken.

Denken jullie er allemaal aan dat de Maasbrug over de A2 dit weekeinde dicht is.
Mensen uit het noord-westen kunnen beter eerder een oostelijke route pakken zoals de A-15 of de A-12 en dan via de A-50 naar Oss rijden.

Binnendoor rijden kan ook, neem in dat geval de pont bij Lith, dan rijdt je zo naar Oss over de JF Kennedybaan, voor Oss bij het tuincentrum linksaf et voila, al bij Delta in de straat.

Bedankt voor de tip, da`s iets om in de gaten te houden vanaf Amsterdam.

Dan maar binnendoor een stuk :D

Zit me net te bedenken dat binnendoor ook niet gaat werken daar we eerst om 9:00 bij Hobby In 35liter peut gaan halen.
Maar dat zou dus geen probleem zijn, nemen we de A27, dan A59 en zo lopen we de dichte brug mis :D

morgen komen een klasgenoot van mij en zijn moeder waarschijnlijk ook kijken. zijn moeder neemt dan een camera mee ( is fotografe of zo...) met telelens. zouden zij misschien in de pits mogen komen om foto's te maken?

de harvard gaat morgen trouwens zoiezo mee, maar de focke-wulf misschien niet, het verven is nog niet geheel gelukt ( omgekeerd eigenlijk, geheel niet... de afplaktape bleek niet geschikt voor deze verf :( ), dus ik ga hem n even opnieuw doen en als ie echt vreselijk is gaat ie morgen niet mee komen...

als het er wel fatsoenlijk uit komt te zien wel hoor :wink:

Back