WillydeWoofer
Forum veteraan
De gaten waar de kiezen hebben gezeten, genezen goed en de ontsteking is ook foetsie. De zwellingen zijn over een paar maanden geslonken.
Tot na het trekken hebben de kiesjes mij het leven nog zuur weten te maken. Klein gaatje, iets groter gaatje, nog groter gaatje(inmiddels gat te noemen), meer vulling dan tand, wortelkanaalbehandeling, kroon, stifttand met kroon, brug. Een serieuze automobiel hebben de tandjes van Wil wel gekost en binnenkort gaan we verder met implantanden. Vermoedelijk
betaal ik de auto's van de kakoloog.
De Avionik: Ik ben blij de aansturing van de ailerons veranderd te hebben. Op de foto's is het resultaat te zien.
Nu moet ik in de zender instellen dat de roeren de goede kant uit flapperen en flapperonnen. Maar waar zit dat in de Multiplex? Ik ga het zelf proberen, maar indien mijn zendervriend Hobbyist meeleest, houd ik mij aanbevolen.
Speeeder 3: Inmiddels is Look bezig een paar vleugels voor deze kist te bouwen. De romp bouw ik zelf, geen probleem. Ik heb nog 1 set met vleugelkernen liggen van GJ, maar daarna moet ik wat anders. Vandaar dat Look in beeld is gekomen.
Dat was het weer. Iedereen een fijne jaarwisseling en alvast een goed 2025 gewenst.
Ja, ja, ik weet het. Dat wensen jullie mij ook