Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk het ook
Jullie tikken zo veel en veranderen zo vaak van onderwerp dat ik niet even aan mijn bootje kan werken, formule 1 kijken, mijn vrouw verzorgen en dan pas kan reageren![]()
Mijn beste positieve bijdrage van vandaag in dit draadje is niet reageren op negatieve uitlatingen.Pas dan op met het geven van positieve kritiek.
Ik zal het je even leren, je quote de tekst waar je op wilt reageren, zo kun je ook op één regel in een lang epistel reageren ipv op het hele epistel.Jullie tikken zo veel en veranderen zo vaak van onderwerp dat ik niet even aan mijn bootje kan werken....
Mijn beste positieve bijdrage van vandaag in dit draadje is niet reageren op negatieve uitlatingen........
Snap je?
.....
Met wat voor bootje ben je bezig?.....
Ja deze firma https://www.fun-modellbau.de leuk bedrijfje.Waarom vraagt men in Nederland de hoofdprijs voor wat gelaserd balsa en triplex?
Mijn modellen zijn bij een groot bedrijf, funmodelbouw, gefreest na aanleveren van een echte vector pdf.
Dat deltaatje ook.
Het klikt zonder speling in elkaar, zo strak.
Mooi vooruitzicht wil dat ook wel een keer leren.Eind juni hopelijk naar huis en dan hard aan de slag, paar kilo vormenhars bestellen en soppen maar.
Dan kan Wil, en anderen die dat willen dat ook leren.
Jullie tikken zo veel en veranderen zo vaak van onderwerp ..............
Ze heeft net een knieprothese gekregen dus ze kan even niet veel zelf.
Snap je?
Ik had mijzelf voor genomen nooit meer iets negatiefs online te zetten. Woorden en zinnen worden compleet uit hun verband en/of verkeerd geinterpreteerd en daar komt alleen maar onvrede van.
Wil.. die hoogteroerservo had in het midden gemoeten, dan lóopt de aansturing recht.
Nu heb je dat stukje staal moeten buigen en loopt het niet mooi.
Aansturingen altijd zo recht mogelijk maken.
Er ligt ook nog een ontwerp uit Rusland dat ik af ga mallen.
Eind juni hopelijk naar huis en dan hard aan de slag, paar kilo vormenhars bestellen en soppen maar.
Dan kan Wil, en anderen dievdatbwillen dat ook leren.
Dag of 4, 4 persoons huisje schitteren gelegen op een heuvel kost 120 euro voor die 4 dagen dus wees welkom.
Vliegen kan vanuit de tuin van dat huisje.
Bouwen doen we bij mij in de kelder, 300 meter verder.
1e alinea: Ja, dat lijkt mij ook logisch. Misschien is het door de val uit de boom gekomen. Ik weet niet meer hoe het zat. Het was een ARTF.
2e alinea: Goed idee, hebben we al vaker besproken en we zijn daar wezen kijken. Maar jij moet eerst een stuk verder hersteld zijn van alle rampen.
Wil is nog maar een beginnende modelbouwer die van modelvlieger modelbouwer aan het worden is.
Heeft niets met een slechte basis opleiding te maken maar gewoon met een desinteresse voor het zelf bouwen van een modelvliegtuigje.
Dat tie dat nu wel langzaam aan het leren is om te bouwen, heeft meer te maken dat het anders snel afgelopen is met hobby nr 27.
Repareren is een andere tak van de modelbouw/vliegsport.
Ik ben er van overtuigd dat tie dat ook nog wel een keertje helemaal zelfstandig gaat doen.
Vergeet niet dat balsa ook belachelijk duur is geworden, ik zie bij sommige winkels 3mm plankjes voor bijna 5 euro. En betaalbaar voor iedereen want ik schrik me echt kapot wat modellen tegenwoordig kosten.
Dingen die een jaar geleden 250 euro kosten zijn nu minimaal 100 euro duurder, echt belachelijk.
GJ
Vergeet niet dat balsa ook belachelijk duur is geworden, ik zie bij sommige winkels 3mm plankjes voor bijna 5 euro![]()