Hans Groenenberg
Forum veteraan
Dat is een inkopper.. www.kolderstok.nlHans, die touwslager, kan iedereen daar bestellen? heb je dan een adres/link?
Grt Hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een inkopper.. www.kolderstok.nlHans, die touwslager, kan iedereen daar bestellen? heb je dan een adres/link?
Grt Hans
is ook ingewikkeld allemaal die Hansen onder mekaar.Dat is een inkopper.. www.kolderstok.nl
Ja klopt...... schijnt een prachtige naam te zijnis ook ingewikkeld allemaal die Hansen onder mekaar.![]()
ik heb ook werkelijk geen idee wat je met trofeepunten kan doen. Ik vond toevallig die knop en zag dat resultaat. Het zegt overigens niets. Enkel, dat we een hecht clubje zijn( of zo iets ) met elkaar en geïnteresseerd zijn in elkaars werk! En soms moeten we oppassen dat verslagen niet een soort babbelbox wordt.Leuk! Ik sta net niet in de top tien.
Waar zijn die trofeepunten eigenlijk voor?
Overigens staat Piet wel enorm voor op de rest!
Dank je wel Hans, maar het is natuurlijk dank zij jullie dat ik bovenaan sta met de meest 'leuk' bevonden berichten...Deze Hans staat ook nog volgens dit forum met Pietsan onder de... meest" leuk" bevonden ....zag ik net. Gefeliciteerd Piet. Je staat bovenaan. Met 7 leden uit het historische zeilschepen bouwen in de top best een grappig gegeven.
En dat van de bijna 26.000 leden.
Bekijk bijlage 334536
Ik geloof dat je vijf trofeepunten krijgt voor een bepaalde tijd dat je hier lid bent, maar hoe het precies zit is mij ook niet duidelijk.Waar zijn die trofeepunten eigenlijk voor?
Dat is een inkopper.. www.kolderstok.nl
Komen hier nog klampen op de grote mast waar de lus achter blijft hangen?????Het onderste gedeelte van de stag ligt nu ook al om de grote mast
Jazeker komen er klampjes aan. Die moet ik nog verlijmen. Ontzettend klein natuurlijk en daardoor vind ik dat altijd lastig om te maken. Ze zijn altijd wat snel te groot. Maar komt goed. Dergelijke klampjes zitten ook op de uiteinde van de ra. Ik zit te denken om dit te maken uit triplex omdat dit wat sterker is. Ik heb nog wel van dat triplex liggen en dan via een malletje dit te maken voor eenzelfde afmeting.Komen hier nog klampen op de grote mast waar de lus achter blijft hangen?????
Of komt de lus uit het luik voor de mast???
De vorderingen mogen weer gezien worden Hans![]()
Toch eerst de mast erin lijmen en de klampen erop lijmen Hansie??En nu eerst maar 10 paren wanttouwen maken..
Tis waar Koosie.. Ik pak haar, waar ik op dit moment haar pakken kan.. en dat is overal wel in dit stadia... maar vooruit... Ik zal eerst de klampjes maken.Toch eerst de mast erin lijmen en de klampen erop lijmen Hansie??