De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

mijn speeljacht van 2 jaar geleden staat ook nog tussen de zeilschepen maar daar heb ik niet zo een probleem mee het is ook al 2 jaar geleden gemaakt.

ahum..... op pagina 9 stond ook nog een botter en een Endeaver

Ik ga niet verder spitten, enkel op verzoek.

Ik moet zeggen het jeukt wel weer, ooit een BB model gemaakt voordat RC kwam.
Echter ik kan ze thuis nergens kwijt, zeker niet met vitrine. Heb al moeite genoeg om RC vloot op te bergen. Wellicht ooit weer eens. Maar toch leuk dat het (sub)forum er is.

Mensen, bedankt voor het overzetten van mijn verslag van de Bounty.
Het is wel stil de laatste tijd maar ik hoop toch met 'n aantal weken weer te kunnen beginnen.
Ik ben met 3 weken uit gerevalideerd maar ben vorige week begonnen met acupunctuur en verwacht daar betere resultaten van als revalidatie.
Deze serie gaat tot eind januari duren maar na 2 behandelingen voel ik al wel 'n hoop gebeuren in de slechte kant dus wie weet.
Ondertussen wel al begonnen aan 'n klein houten sloepje van AL om te
proberen.:D

Proficiat Dick, dat is toch goed nieuws:D, er is vooruitgang geboekt nietwaar.
Mooi dat je weer aan het bouwen gaat, voorzichtig aan dan wel, maar toch.

Germt

Bedankt Germt, het is 'n heel eenvoudig ding en ik zal er wel 'n paar weken werk mee hebben maar dat maakt niet uit het is tenminste weer iets.:D

goed te zien dat alles zo snel al verhuisd is en we nu dus echt live zijn.
een oorlam voor de organisatoren en de rest ook natuurlijk

Absoluut mijn complimenten voor de organisatie, moet alleen even mijn verslag deze kant op schuiven. Even kijken hoe dat ook alweer met die permalink werkte

even een tussendoortje:

108_8708.jpg

108_8709.jpg

100_8976.jpg

100_8997.jpg

als het meezit is deze te bewonderen op 19 januari

ik bouw eigenlijk alleen hieraan op de clubavond van onze vereniging. de Vasa is te groot en te kwetsbaar om mee te nemen.
tevens is dit een mooi oefenstukje voor het miniatuur schilderwerk voor de beeldjes van de Vasa.

Wowww, wat een verandering hier zeg. Alles lekker samen, en ik zie dat mijn bouwverslag er ook al bijstaat, bedankt aan wie het ook moge hebben gedaan!!!
Echt tof dat alle historische dingen nu samen staan, vergemakkelijkt het zoeken een heleboel. Ik ga nu wel een boel abonnementen opzeggen om mijn mailbox wat te ontlasten. Aangezien het meeste wat ik wil lezen nu samen staat hoef ik niet ver meer te zoeken hihihi

grts
Johan

Mooi een eigen haventje voor zeilschepen in de modelbouwwereld.

Andy

Ps. helaas ben ik door problemen met mijn arm/pols tijdelijk uit de running (bouwen en typen gaat mij slecht af)

Haven

Mooi een eigen haventje voor zeilschepen in de modelbouwwereld.

Andy

Ps. helaas ben ik door problemen met mijn arm/pols tijdelijk uit de running (bouwen en typen gaat mij slecht af)

En dan maar hopen dat er geen liggeld gevraagd wordt.
Jullie zijn allemaal zo enthousiast: Gefeliciteerd!

Muisarm?
Flink strekken die arm en even vasthouden die gestrekte arm met gespreide vingers; schijnt goed te zijn volgens mijn kennis die therapeut is.

Back