Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Knap staaltje werk voor een beginner. mvg pascall
spijtig dat je regelaar niet kan profiteren van de air flow die je hebt ...
Grtz Matanza
Wat doe je nou? Gewoon vliegen met dat ding, beter deze de grond in vliegen dan je verbeterde V2.0...
Hij ziet er verder toch prima uit!!!
Oh ja, ik heb er ook geen rudder op zitten hoor, dat vliegt goed genoeg. Een collega van mij had er een gebouwd met rudder, maar hij heeft dit weer eraf gehaald. Reageert heel erg fel...maar dat moet je zelf bekijken. Ik zou deze in ieder geval gewoon afbouwen en ermee vliegen, dan weet je in ieder geval hoe die gaat! Dan kun je daarna je 2de verbeterde versie bouwen.
Wat mij opvalt, is dat ook bij vele andere bouwers de koolstaafjes aan de buiten opp. worden
gelijmd. Waarom niet 2 X 3mm depron en dan er tussen in lijmen.
Voordeel is dat je de staafjes niet meer ziet en ten tweede de vleugel constructie
door 2 X 3mm depron veel sterker is geworden.
Hier zie je hoe ze er tussen in zitten.
![]()
Hans.
Earl,
Ik moet de jongens toegeven dat het natuurlijk zonde is om er nu mee op te houden.
Mijn opmerkingen zijn natuurlijk niet bedoeld om er mee te stoppen maar mischien voor de volgende
project om het te verbeteren.
Nu kan je tenminste zien hoe het vliegt en naar zijn gedragingen dingen te verbeteren.
i.d. ik heb ook eerst de rudders gebruikt maar daar ben ik later van af gestapt en ze gewoon vast gezet.
Dus mij lijkt het ook beter om door te gaan nu je al zover bent. Als je aan dit forum meedoet en foto's toont
kan je natuurlijk verwachten dat je reactie krijgt in positieve zin, daar is een forum voor.
Je kan natuurlijk ook eerst vliegen zonder te schilderen, dat doe ik ook vaker voor ik het af maakt.
Alleen nog een tip om betere vlieg-eigenschappen te krijgen, je zou de voorkant van je vleugel iets meer
gestroomlijnder kunnen schuren.
Hans.
Zier er goed uit hoor, ben benieuwd wat het gaat worden met die diverse inspiraties
Ik zou wel proberen bij je versie 2.0 om de romp wat ronder te schuren, dat ziet er net wat beter uit...
Ik hoop toch eerst een maiden te zienZo mensen... binnenkort de doorstart van v2.0