Deagostini Yamato bouwvorderingen, tips en meer

• Topicstarter Topicstarter Danny van Dijk
  • Startdatum Startdatum
ik heb klaarstaan een Pdf, nagetekent in Illustrator, en op de juiste verhouding voor het plaatsen van de trapjes op de commandotoren, helaas kan ik niets uploaden en was op zoek naar jou mailadres Danny....dan kan jij hen erop zetten...maar ik zie het niet

Laatst bewerkt door een moderator:
de kleur grijs
.......is al een paar keer ter sprake geweest, gekeken naar de TAMYA GREY 67 gelukkig alleen maar in spuitbusjes te krijgen, en niet in potjes en die zoek ik want ik ga airbrushen, wat mij verder nog dwarszit....is het nu mat of zijdemat, mij lijkt het laatste het meest logische, maar kan er helemaal naastzitten

Bij aflevering 28 zou een papieren mal zitten om de juiste vorm van de romp te bepalen.
Die heb ik niet gehad. Jullie wel?

Heb al een mailtje gestuurd. Nog geen antwoord uiteraard.
Maar was nieuwsgierig of ik de enige was. Nee dus.

Het antwoord van DeAgostini:
Geachte heer/mevrouw,

De uitgever is er van op de hoogte dat er bij Yamato deel 28 het papieren model van de scheepsromp ontbreekt. Deze mal wordt bij een ander deel geleverd, echter is nog niet bekend welk deel dit zal zijn.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Abonnementen Services, telefoonnummer 0161-459502.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Betapress Abonnementen Services

Mia Sikkes-Hendriks
medewerker Klantenadministratie
We wachten af.:(

voor de geïnteresseerden de sjablonen worden pas geleverd bij deel 34 ............later niet

Hoi gasten,
ik weet dat het echt goed weer is buiten, maar is dat de enige reden dat hier niets meer te doen is?????
Ik geef toe dat het bouwen bij mij ook wat stil ligt, maar al drie weken geen nieuwe post???

Erikssson.

Hallo, ben ik weer. Ben nu bezig met de blokjes van de boeg (deel 13). Heb ze op elkaar gestapeld en ben begonnen met vijlen en snijden. Heb bemerkt dat de achterkant dan toch een beetje bol gaat staan, hij past dus nog niet helemaal tegen het voorste dwarsschot.
Is het trouwens de bedoeling dat de blokjes helemaal in elkaar gaan overlopen, of mogen er nog wel richeltjes tussen de blokjes overblijven? Anders heb ik het gevoel dat ik veel te veel wegsnijd, vandaar..

Groet,
Bart

Bedankt Danny, als ik het goed begrijp maakt het in eerste instantie nog niet zo veel uit hoeveel er van de neus is weggesneden (niet teveel natuurlijk..), je gaat toch afwerken zodra de latjes er langs gelegd moeten worden.. toch?

Groet,
Bart

weer wat nieuwe foto's toegevoegd....welkom op de website van
Hello Joop,
je hebt blijkbaar al heel wat werk verricht.
Het was al een hele tijd geleden dat er nog wat te zien of te horen was
over de yamato.
Wij zijn nu aan nr.17. maar er zijn geen problemen.
Natuurlijk hebben wij Jullie fantastische raad bij het bouwen.
Het ziet er bij jou in ieder geval zeer goed uit.
Zoals je ziet zijn we regelmatig op jouw website.
Doe zo verder.
M.V.G.
CHIFTY

de eerste foto's

Hallo allemaal,

Als Yamato bouwer veel gebruik gemaakt van jullie handige tips en links.
Werd tijd om zelf ook eens een bijdrage te leveren. De Yamato begint nu vorm te krijgen en de romp heeft al bijna zijn definitieve vorm. Kost heel wat schuren, plamuren etc.. x na x om het geheel echt mooi glad te krijgen.

Ik ben een Yamato album gestart. Hier zal ik de rest van de bouw regelmatig wat foto's op zetten:
Mario, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends

Back