DeLorean uit Back to the Future

Ziet er heel goed uit.

Zo krijgt deze Pro 2 een 2e leven.

Groeten

Peter
Modelsport Hoofddorp

Ben je van plan om telkens als je de accu wilt verwijderen het topdeck eraf te schroeven?

blijft dit toppic nauwgezet volgen, begin dadelijk nog een Propkeeperfan te worden! lolzzzz

Je frame ziet er netjes uit!

groetjes

Bedankt voor alle complimenten :worship: :worship: :worship:

@Bono, het chassis en de body krijgen ieder een apparte stroomvoorziening.
@tomcat be, klopt, het is een oude regelaar waar ik de stekkers vanaf heb geknipt omdat ik ze nodig had voor een ander project.
@snotaap98, ja, als de accu's verwijderd moeten worden moet ik het topdeck eraf schroeven.

Komende dagen ga ik niet zo veel doen aan dit project want ik heb buikgriep :cry:

Leuke linkjes, 'k heb er al twee in elkaar gezet :lol:

Ik begin weer langzaam tot leven te komen, vorige week bij de apotheker geweest en meteen maar een spuit voor m'n chassis gehaald.
's werelds eerste elektro RC car met injectie motor :lol: :lol:

boven.jpg

De houder van de spuit heb ik gemaakt van een aluminium U profiel die voor en achter gesloten is zodat hij meteen fungeert als lekbakje.
De slangen moeten nog wel op de juiste positie gezet worden,

Enjectie.jpg

Ik denk dat daar een of andere (brandbare) vloeistof in komt voor de vlammen achter de auto.
Ik weet het ook niet heel zeker.

Maar ik ben heel zeker benieuwd naar het resultaat.

l4rsie zei:
Ik denk dat daar een of andere (brandbare) vloeistof in komt voor de vlammen achter de auto.
Ik weet het ook niet heel zeker.

Maar ik ben heel zeker benieuwd naar het resultaat.

Dat klopt.
Ik weet alleen nog niet welke brandbare vloeistof erin komt.

Dan moet je er beslist voor zorgen dat de brandbare vloeistof snel eruitspuit, anders staat meteen met eerste test je delorean in lichterlaaie. LOLZzzzzzzzz

in ieder geval zeer gewaagd en vetgaaf als het werkt!

Tijd voor een update op het nieuwe forum, ben blij dat het gijzeldrama voorbij is:-)

Ik heb een alu plaatje gemaakt ter vervanging van het carbon plaatje, met de nodige aanpassingen voor de brandstofslangen.

carbon.jpg

Ik moet alleen even nieuwe brandstofslangen halen wat deze die er nu in zitten zijn te kort en zitten tegen de cardanassen aan,

slurf.jpg

Ben ook begonnen met een kleine aanpassing aan de binnenkant van de achterwielen, ik heb een ring van linnen schuurpapier uitgeknipt/gesneden en met secondelijm op de rand van de velgen geplakt. Het schuurpapier gebruik ik als strijkmiddel voor de vuursteenjes die vonken maken en de brandstof ontsteken.

tire.jpg

Kleine update (03/12)

Vandaag heb ik aan de achterkant van het chassis een alu buisje geplaatst, voor de bevestiging van body aan chassis,

alubuisje.jpg

Buisje met klemmen (die op de body komen),

klem-1.jpg

Het carbon plaatje voor moet ik ook nog even vervangen voor alu, met de nodige aanpassingen,

voor-1.jpg

Laatst bewerkt:
Dank jullie wel.

Ben bezig met een paar kleine aanpassingen aan de voorkant zodat de bodemplaat bij de voorwielen omhoog komt en de draagarmen nog iets kunnen zakken.
Hier en daar wat wegveilen (rode pijltjes) en dan weer in elkaar zetten,

o.jpg

Bij de bodemplaat heb ik ook een klein stukje weggeveild,

ke.jpg

Andere kant nog even doen en daarna kan ik weer verder met de bevestiging van het chassis aan de body.

Back