Robbie TPC
Forum veteraan
BttF DeLorean wordt gebruikt in videoclip:
BTTF.com | Christopher Lloyd goes ‘Back’ again!
Intressante site, ik moet alleen even de plugin downloaden om het clipje te zien.
Christopher Lloyd ziet er trouwens nog goed uit, hij zou makkelijk nog een BttF film kunnen doen.
@ Bono, Thanks voor de tip, ik denk dat ik eens een kijkje ga nemen als ik in de buurt ben.
Update,
Ik heb een andere bumper gemaakt omdat de eerste te recht was, de nieuwe die ik gemaakt heb heeft een lichte kromming (zoals het hoort).
Ik had misschien de eerste bumper kunnen aanpassen maar aangezien het voor mij makkelijker was om een nieuwe te maken heb ik dat maar gedaan.
Het hout heb ik behandelt met polyesterhars, voordeel is dat het hout waterproof word en sterker, ook hecht het glasvezelplamuur beter dan op kaal hout.

Aan de onderkant van de bumper ben ik bezig met glasvezelplamuur, het ziet er een beetje kliederig uit maar dat gaat helemaal goed komen.

Het geheel word vast gezet door middel van 2 schroeven die door de body in de bumper komen, belangrijk is wel dat alle lijnen in elkaar overlopen.

Normaal gesproken zitten er nog twee richting aanwijzers in de bumper, maar aangezien er een aluminiumstrip voorlangs de bumper loopt heb ik ze weggelaten, je ziet ze toch niet. (zie foto DeLorean )

Verlopig ben ik weer ff bezig met schuren en plamuren.
(edit)
En zo ziet het eruit na het schuren en plamuren, een wereld van verschil,

Laatst bewerkt: