hey, Snookie, bedankt voor het aanbod. Ben wel van België. Heb je geen foto's of bouwplannen van je cnc-tafel ? lijkt mij interessant.
Ik heb nu wel een referentiepunt op elke schijf gezet, mijn bedoeling was daar een sateprikker door te steken (komt achter de vleugel te zitten). Maar zo'n klein gaatje kan je misschien niet verwezenlijken met een frees ?
Wel een goed idee om zo'n schijf als referentie erin te voorzien, dan maakt het ook niet uit waar die zit. Maar met de hand dit snijden is niet evident.
Succes met de bouw. Misschien kan je ook eens timen hoe lang het snijden duurt met CNC. Ben ik wel es benieuwd naar.
Misschien nog een tip mbt het bouwen en het uitsnijden van de cockpit. In deze laatste versie heb ik voorzien dat een deel van de cockpit met een soort pen in de romp schuift. In de eerste versie had ik dit niet voorzien en het probleem is dat de romp de neiging heeft lichtjes naar binnen te plooien. Nu zou dit voorkomen moeten worden met de 'pen' die in de romp schuift. Maar dit betekent dat je bij het verlijmen ervoor moet zorgen dat je op 2 schijven op het aangegeven gedeelte geen lijm mag doen. Mijn idee was om dit af te plakken met schilderstape (misschien ook iets ruimer dan afgetekend). Dan de schijf inspuiten met lijm en de tape verwijderen om vervolgens de volgende schijf erop te verlijmen.