Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of ik die floppies nog heb, neem aan dat je die dunne flexible 5 1/4 bedoelt?
Verder eens een weegsessie gedaan. Vleugel is 96 gram, ex. servo's. Romp is 88 gram, inclusief 1 mm staaldraad van een meter voor de servostangen. Onderstel 49, accu (3S) 84, motor 46 (moet nog komen), regelaar 23, servo's 36. Alles bij elkaar 422 gram, en dan heb ik de ontvanger en motorschot nog niet meegerekend. Tel er nog wat lijm bij en ik ga snel in de richting van de 500. Motor en accu kunnen natuurlijk best wat lichter, en ook het onderstel is wat ruim bemeten.
Om een idee te krijgen waar ik mee bezig ben heb ik de boel eens in elkaar gezet (nog niet gelijmd):
![]()
Ben best tevreden. Zit nog een beetje te dubben over het buigen van het depron rond de voorkant. Lees dat daar verwarmen bij kan helpen. Heeft iemand de gouden tip misschien?
Freek
EN altijd opletten dat je met aansluiten op de regelaar niet je accu kortsluit, ipv dat je je regelaar aansluit(das behoorlijk dom want het is blauw op blauw en rood op rood... mgoed...ook ik heb wel eens een %$@# moment.)