Derde ronde NK-F3K Arnhem 24 juni

Ikke ook ikke ook ikke ook.

Nog geen enkele ronde gevlogen maar Arnhem is te mooi om te laten lopen (en ik kan een lift krijgen)

Ik zit op kanaal 75 (net zoals Erik). Ik zal eens kijken of ik een andere frequentie kan bekomen.

Groeten,

Hans Knippels

j.knippels zei:
Ikke ook ikke ook ikke ook.

Nog geen enkele ronde gevlogen maar Arnhem is te mooi om te laten lopen (en ik kan een lift krijgen)

Ik zit op kanaal 75 (net zoals Erik). Ik zal eens kijken of ik een andere frequentie kan bekomen.

Groeten,

Hans Knippels

Misschien zoals EriC (haha), even aanmelden via de www.f3k.nl website graag.
Mocht dat niet werken of niet handig zijn, dan een mailtje naar mij persoonlijk eric@belni.org met vermelding van naam, 2 frequenties, knvvl lidnr (indien aanwezig) en welke klasse je wil meedoen (f3k of mini)
En liefst vandaag of morgen..

Na een paar maanden radiostilte ga ik er dan toch ook maar weer es voor, ik kom ook graag in Arnhem weer es meestrijden :)
Hopelijk is mijn aanmelding via f3k.nl nog op tijd binnengekomen.

Hoi Frans, zie je volgende week! Leuk die avatars met foto's van hetzelfde veldje (Vlaardingen toch??) :D

Vinkie zei:
Na een paar maanden radiostilte ga ik er dan toch ook maar weer es voor, ik kom ook graag in Arnhem weer es meestrijden :)

Welkom terug.

Vinkie zei:
Hopelijk is mijn aanmelding via f3k.nl nog op tijd binnengekomen.

Tja, eigenlijk niet.... en dubbel lastig omdat ik net de frequenties bekend heb gemaakt. Zal vanavond eens puzzelen, eens kijken of ik het eenvoudig kan oplossen (vast niet ;) )

Maar ik zet je op de lijst erbij.

Eric,

Frequentieindeling is toch iets voor de organisatie of ben jij dat ook?
Met het progje van Henk kun je na toevoeging van 1 deelnemer met 1 druk op de knop alle groepen opnieuw indelen. Progje houdt rekening met frequenties en maximaal aantal personen per groep. Gemakkelijker kan niet. Geen gepuzzel en binnen twee minuten klaar

O jeetje wat richt ik nu allemaal weer aan..... :oops:

Maar, zolang je mij en [edit:] Loet Wakkerman (beide ch69) niet in dezelfde ronde plaatst is er toch niets aan de hand? Of zeg ik nu wat doms?

ja ik heb dus ECHT wat doms gezegd...

Sorry Loet voor de verbastering, ik bedoelde jou uiteraard...

Theo zei:
Eric,
Frequentieindeling is toch iets voor de organisatie of ben jij dat ook?

Tja, wat moet ik hier nu op zeggen. Vond het niet erg om te doen en aangezien toch alle communicatie via mij gaat...

Theo zei:
Met het progje van Henk kun je na toevoeging van 1 deelnemer met 1 druk op de knop alle groepen opnieuw indelen. Progje houdt rekening met frequenties en maximaal aantal personen per groep. Gemakkelijker kan niet. Geen gepuzzel en binnen twee minuten klaar

Wil je die eens naar mij mailen?

Alex Hoekstra zei:
5 uit 5 vluchten tegen Goswijn, de winnaar van de laatste wedstrijd. waar heb ik dat aan te danken Eric ?

:oops: Toeval, pech..... [sub:d766ddc9e1]Hij werd in Weert laatste van de F3K vliegers.....[/sub:d766ddc9e1]

Zal er nogmaals naar kijken, zie het tot die tijd als een voorlopige groepsindeling. :roll:

Back