Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sietse zei:Moet nog vervoer vinden vanuit Den Haag, en moet me nog ff inschrijven...
Mag ik weer in 2 klasses?
arnold 2 zei:Ronde 1: Taak P (een één, twee drie en vier minuten durende vlucht in willekeurige volgorde)
Elke deelnemer heeft een ongelimiteerd aantal vluchten.
Fotor zei:Kijk, het worden er al meer in de mini-klasse. Nu Kuip en Sietse nog. Dan weet ik na de wedstrijd tenminste hoe ver ik nog te gaan heb.....
Alex Hoekstra zei:arnold 2 zei:Ronde 1: Taak P (een één, twee drie en vier minuten durende vlucht in willekeurige volgorde)
Elke deelnemer heeft een ongelimiteerd aantal vluchten.
Hoe werkt deze taak precies? Is dit met 10 min. werktijd? Is de best haalbare tijd 2 plus 3 plus 4 min is 9 min?
Bas B zei:Ik mis nog wat namen op de deelnemers lijst, is er 24 juni soms ook een F3B-Speedcup in Wolvega en Leiden?
Eric van Dijken zei:Bas B zei:Ik mis nog wat namen op de deelnemers lijst, is er 24 juni soms ook een F3B-Speedcup in Wolvega en Leiden?
Volgens mij zijn er die dag geen andere RB-Zweef wedstrijden in Nederland. En kan ook zo niets vinden in de omliggende landen van ons. Dus lijkt me geen reden om niet te komen
Mis je nog iemand speciaal?
Eric van Dijken zei:Bas B zei:Ik mis nog wat namen op de deelnemers lijst, is er 24 juni soms ook een F3B-Speedcup in Wolvega en Leiden?
Volgens mij zijn er die dag geen andere RB-Zweef wedstrijden in Nederland. En kan ook zo niets vinden in de omliggende landen van ons. Dus lijkt me geen reden om niet te komen
Mis je nog iemand speciaal?
Bas B zei:de lijst lijkt me inmiddels aardig compleet.