Derde ronde NK-F3K Arnhem 24 juni

Moet nog vervoer vinden vanuit Den Haag, en moet me nog ff inschrijven...
Mag ik weer in 2 klasses?

Iemand nog een plekkie over in de auto?

Ik heb nog maar een tegenstander in de mini-klasse! Kom op mannen, er zullen toch wel meer mensen zijn met leuke kleine kistjes? Kuip, Bart, doe ook mee!

Ronde 1: Taak P (een één, twee drie en vier minuten durende vlucht in willekeurige volgorde)
Elke deelnemer heeft een ongelimiteerd aantal vluchten.

:lol: zal het weer goed maken eric

:celebrate:

groeten arnold :wink:

Eric,

dank je voor de update!

Ik mis nog wat namen op de deelnemers lijst, is er 24 juni soms ook een F3B-Speedcup in Wolvega en Leiden?

Bas

Eric,

Ik vlieg ook graag mee in Arnhem met zowel mini als full size. Geloof dat ik me aan het begin van het seizoen opgegeven had voor alle wedstrijden? Heb het zojuist nog een keer gedaan via de f3k site.

Peter

Kijk, het worden er al meer in de mini-klasse. Nu Kuip en Sietse nog. Dan weet ik na de wedstrijd tenminste hoe ver ik nog te gaan heb.....

arnold 2 zei:
Ronde 1: Taak P (een één, twee drie en vier minuten durende vlucht in willekeurige volgorde)

Hoe werkt deze taak precies? Is dit met 10 min. werktijd? Is de best haalbare tijd 2 plus 3 plus 4 min is 9 min?

Alex,

Bij deze taak gelden de 4 beste vluchten, met een max. van 4,3,2,1 min. in willekeurige volgorde. Dus max. ong. 3 min 58, 2 min 58, 1min 58 en 58 sec. , ervan uitgaande dat je ong. 2 sec nodig hebt om te starten.

Peter

hoi alex

met deze taak had ik dus hetzelfde probleem

maar je moet dus gewoon je tijden noteren :oops: dat deed ik dus fout bij eric
mijn gedachte was van je moet 1minuut vliegen en daarna 4 of 3 of 2
het mag dus wille keurig zijn .
maar vlieg je anderhalve minuut kun je hem dus naar 1 minuut toe schrijven of naar twee (wat jezelf wil )
je hoeft dus niet de tijden te vliegen het mag ook minder zijn dus gewoon je eigen keuze

hoop dat je het nog volgt (ik niet meer :wink:

groeten arnold

Fotor zei:
Kijk, het worden er al meer in de mini-klasse. Nu Kuip en Sietse nog. Dan weet ik na de wedstrijd tenminste hoe ver ik nog te gaan heb.....

Ben Bezig....
Firefox doet alleen helemaal niks als ik op het knopje verzenden druk...

ff via IE...

En ik zoek nog een lift :)

mmmhh. IE doet het knopje het wel, start hotmail in een nieuw venster en geeft een prachtig leeg mailtje weer... Heb maar een zelfgetiept mailtje naar mail@f3k.nl gestuurd...

Alex Hoekstra zei:
arnold 2 zei:

Hoe werkt deze taak precies? Is dit met 10 min. werktijd? Is de best haalbare tijd 2 plus 3 plus 4 min is 9 min?

Stel je vliegt 3.50 en 3.20, 1.20 1.12 en dan word je score als volgt samengesteld. De 3.50 stop je in de 4 minuten max als een 3.50. De 3.20 in de 3 minuten max als 3.00 minuten. De 1.20 in de 2 minuten max als 1.20 en uiteindelijk de 1.12 in de 1 minuut max als 1.00 minuut.

Tenminste, zo is het mij in Duitsland uitgelegd na de taak (had ik natuurlijk vooraf moeten kontroleren en niet de tijdopnemer geloven die net zo'n beginner is als ik). In Duitsland vloog ik de 4 minuten als 4.03, de 3 minuten als 3.02 en toen een 1 minuut als 1.11. Die tijd van 1.11 had langer gekund maar had nooit de 2 minuten gehaald maar misschien wel 1.30. Mijn tijdopnemer zei: landen maar (na precies 1 minuut en ik als een speer naar beneden) en van het veld, de 2 minuten haal je toch nooit meer. Weer wat geleerd. En nu maar hopen dat ik het goed begrepen heb en goed uitgelegd.

Bas B zei:
Ik mis nog wat namen op de deelnemers lijst, is er 24 juni soms ook een F3B-Speedcup in Wolvega en Leiden?

Volgens mij zijn er die dag geen andere RB-Zweef wedstrijden in Nederland. En kan ook zo niets vinden in de omliggende landen van ons. Dus lijkt me geen reden om niet te komen ;)

Mis je nog iemand speciaal?

Eric van Dijken zei:
Bas B zei:

Volgens mij zijn er die dag geen andere RB-Zweef wedstrijden in Nederland. En kan ook zo niets vinden in de omliggende landen van ons. Dus lijkt me geen reden om niet te komen ;)

Zie blz. 2 van dit topic; bijdrage Henk P..............................

Eric van Dijken zei:
Bas B zei:

Hoi Eric,

de lijst lijkt me inmiddels aardig compleet.

Bas

Back