Zolang het gezellig blijft met oude bekende vind ik het prima ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie zijlader Cor.Hoi Peter,
Leuk je weer terug te zien! Tja, jaren geleden dacht ik weer eens een unieke wagen te bouwen, na mijn afzinkbare trailer voor beton elementen, de "Flatliner", en dat ging een zijlader worden voor een 20' container op een chassis identiek aan een origineel, waarvan ik een paar tekeningen op het web had bevonden; helaas wilde de fabriek in Zweden niet meewerken want ze hebben me nooit geantwoord. Dat in tegenstelling tot HOYER die mij uitgebreide info gaf van de decals die op hun tank container te zien zijn.
Maar tegen de tijd dat ik hem klaar had, kwam de "desillusie", want ik was niet de eerste met een zijlader, dat was jij! Een buitengewoon geslaagd apparaat, met een wat, 'opvallend' groene truck cabine.
De mijne staat al jaren in de display bij mij op de gang:
Bekijk bijlage 587710
En nog een plaatje van de actie:
Bekijk bijlage 587711
Deze foto's zaten in mijn archief van 2016, maar eerder gebouwd, in 2014 dacht ik.
Cor
PS. Sorry Peter vR. voor deze topic 'vervuiling"![]()
Bijna een schoenendoos met ramen, maar wel heel efficiënt, en daar gaat het om bij brandweervoertuigen.deze week met een Dennis bezig, dat ding is echt vierkant