diy Pacman quad frame met KKuk board en een kleintje met KKuk blackboard op komst!! Mini Pacman is

Jongens ik zit er aan te denken om misschien de Grote Pacman te verkopen, maar wat is nou een nette prijs voor hem :confused:

Wat jij zelf redelijk vindt en wat een gek er voor geeft...

Als je alle uren en kennis zou berekenen, wordt hij onbetaalbaar.
Ik zou het redelijk vinden om minimaal de onderdelen te rekenen (ook de verzendkosten die je hebt betaald)

Prijs van de onderdelen lijkt mij, de koper hoeft het dan zelf niet meer te bouwen, maar jij hebt er wel plezier aan gehad.

Hij is inderdaad best wel stabiel, maar ik vermoed dat dat meer komt door de grote dan dat het een hexa is, en 1,5Kg geeft natuurlijk ook een berg meer massa traagheid ;)

Die site kende ik al, maar heb wel een vraag.
Hoe goed of slecht zijn deze props?

Ik heb APC's gehad, deze zijn perfect alleen breken er met deze kou heel snel stukken vanaf als je iets raakt.
Nu heb EPP's er op zitten maar deze zijn niet te balanceren, omdat het hard uit het midden zit.

Nu was ik erg benieuwd naar deze Gemfan props alleen die verzendkosten daar zijn zo hoog om zomaar een setje te bestellen en te testen.
Vandaar mijn vraag.

Prima props, 4 van de 12 waren al goed in balans en de rest had een schuurtje nodig meer niet, props zijn ook best wel soepel.

Wouw als ik dit zo zie dan loop mijn hoofd vol met allemaal ideeèn. Heb al heel wat fora afgestruind naar een simpele bouw voor een quad of hexa en dit vindt ik gewoonweg subliem!!
Ik wil nu al naar de bouwmarkt rennen maar helaas zit ik op de Noordzee dus dat gaat wat moeilijk! Grrrr.
Een paar vraagjes,
- ik wil het KK bord zelf bouwen maar is er een mogelijkheid om hierop GPS, altimeter, barometer sonar enz op te zetten of moet ik daarvoor een andere controller hebben??
- Wat voor ontvanger kan ik bij dit kk bord gebruiken? Ik zelf heb nog ergens een 8 kanaal futaba zender liggen (deze heeft mixing, lcd scherm enz.) en en ontvanger maar ik weet niet of deze hiervoor geschikt is.

Dinsdag ben ik weer thuis en dan gaan we eens wat dingen bestellen!!
Alvast bedankt!

Ik blijf zo'n hexa toch de max vinden. Winkelkarretjes staan klaar met spul voor een ardu. Kom toch wel op tegen de $500, zonder frame... Misschien maak ik toch beter eerst een Wiicopter...
Keuzes, keuzes ...

Laatst bewerkt:
Back