ok, vandaag de dizzy gebouwd... officieel een ramp....
ik was aant lijmen met DEPROPOR. zoiets voor depron te lijmen , 6euro voor een tubeje, en kheb er nieteens een ganse dizzy mee kunne lijmen, dus met als gevolg dat ik al snel zonder lijn zat...
ik neem dus mijn uhu power, en ik lijm. en na een paar minuten begint mijn voorlijst helemaal op te lossen, de ALLESlijm vreet dus helemaal de depron op... een ramp dus. nu is men halve dizzy vanvoor en vanachter aant wegvreten geweest. heb vanvoor maar een extra laag tape geplakt om de profiel wat te behouden.
ook voor de 2 helften aan elkaar te lijmen ging dus niet...
wat secondelijm opgedaan en direct met kicker er over zodat ie de tijd niet had om te vreten op de depron.
dat ging wel(half) dus ook zo de winglets er maar op gezet...
tja...
maar tis dus niet goed verlopen dus...
ook krijg ik batterij EN ontvanger niet onder gedekt maar moeten uitsteken in de vlieger... niet goed dus.
de batterij ligt bovenop geplakt.
we zien verder wel hoe t vliegt, hij is nog niet af...
stuurstangetjes van 1,5mm die ze zeiden waren VEEEEEL te dik... niet eens te buigen, laat staan door te knippen of zagen, ik denk dat ik men 1mm moet nemen... dat moet meer dan genoeg zijn...
ik ga zeker een nieuwe maken, weet alleen niet met welke lijm ik die moet gaan lijmen, alle tubejes zijn zo op!!! rommel!!!
voila dat was dus men eerste tegenslag in de bouwgeschiedenis....