Ik betwijfel of-ie handig is om mee te nemen, gewoon van liggen in mijn hobbykamer heeft-ie al 2x een winglet gebroken...ik heb al veel plezier had aan m'n Dizzy Bird ,ook handig om mee op reis te nemen ,en zeer crash bestendig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik betwijfel of-ie handig is om mee te nemen, gewoon van liggen in mijn hobbykamer heeft-ie al 2x een winglet gebroken...ik heb al veel plezier had aan m'n Dizzy Bird ,ook handig om mee op reis te nemen ,en zeer crash bestendig
Ik betwijfel of-ie handig is om mee te nemen, gewoon van liggen in mijn hobbykamer heeft-ie al 2x een winglet gebroken...![]()
Tja dat helpt natuurlijk. Misschien is 't ook wel een idee om er een staafje 1,5 mm carbon langs te lijmen, wordt-ie ook aardig sterk.Mijn Winglet heb ik uit 6mm depron gemaakt.
Een stuk steviger.
hier is mijn dizzy bird.
hoe krijg jij zo'n lierstart voor elkaar?? ik heb mn vader al laten rennen met een touwtje maar toen ging hij omhoog en dook hij gelijk weer naar de grond. (het vliegtuig, niet mn vader).
heb net de uitleg en plan int duits afgedrukt... dus ik kan bouwen. hoelang doe je over t vliegertje??? een uurtje of 5? hoeveel moeten de rolletjes omhoog staan???
ik heb dus mijn materiaal gaan halen, het is depropor lijm geworden, contactlijm achtig, en gewoon 3min wachten en dan tegen elkaar duwen.
ik ga alles met die ene lijm doen.
duim voor me vrijdag
moet je de rolletjes schuin schuren? spitser... want ik ga ze 6mm dik maken...