Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey,
word deze eigenlijk electro?
Hi G; mijn Dizzy Bird weegt nu 185gram maar ik ga hem omzetten naar mijn ''standaard'' batterypack en dan zal ie op 205 gram uitkomen.
Ik verwacht daar verder geen gevolgen van want gebruik hem toch voornamelijk vanaf windkracht 4.
Overigens zit bij mij het zwaartepunt 1cm meer naar voren dan op de tekening: ik vind hem dan wat directer reageren.
Een andere opmerking; de depron roeren van3mm zijn mijns inziens te slap, je kon ze in de lucht zien verbuigen; ik heb ze verstijft met een schuin opgelijmd koolstof stripje.
Een andere oplossing is om ze te maken van een restje 6mm depron of twee 3mm op elkaar te lijmen.
Ben benieuwd naar vliegervaringen van anderen.
Lijkt me wel wat om te vergroten tot een gewone thermiekzwever. Als ik de filmpjes zo zie moet dat best lukken. Eventueel een 25-grams motortje met klapprop achterop om wat hoogte te winnen. Leuk kort project voor na mijn P-51D![]()
Jammergenoeg zal je dan zeker ballast voorin moeten stoppen. Met een motor voorop zal dat niet hoeven.Eventueel een 25-grams motortje met klapprop achterop om wat hoogte te winnen. Leuk kort project voor na mijn P-51D![]()
Iemand hier die over twee weken naar het holiday event gaat en er ééntje meebrengt? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het vliegt..