DJI F550 Beginner

3s is opzich wel goed maar als je later wat meer dingen op je hexa bouwt, dan ben je beter uit met een 4s lipo, en hoe jij hem gast vliegen vlieg je langer met een 4s dan met een 3s. En die van die link die jij me gaf is goed, ik zou alleen proberen om je lipos uit eu warehous kopen.

3s is opzich wel goed maar als je later wat meer dingen op je hexa bouwt, dan ben je beter uit met een 4s lipo, en hoe jij hem gast vliegen vlieg je langer met een 4s dan met een 3s. En die van die link die jij me gaf is goed, ik zou alleen proberen om je lipos uit eu warehous kopen.

Welke juist? Ik heb 2 links gegeven, ik zie niet meteen een verschil tussen de 2? buiten dat de 1 wel in EU warehouse staat

Ik zat even te kijken maar jij krijgt de nieuwe motoren. De dji e300 met een 15 amp esc. Dus hij trekt maximaal 6x15 = 90 amp
Hier moet je dan je lipo op kiezen kwa C waarden. Ik zat nog met oude esc van 30 amp te kijken.

Een 5000 mah 20 C kan 1000 amp continu leveren (5000 x 20 = 100,000 mA = 100A)
Dus ik zou dan iets hoger kiezen een 35c lipo. Ze geven meestal 2 waardes op een lage dus 35 en een hoge 70.
De lage is de continu A wat die aan kan en de hogen is een piek belasting die kan die maar even aan.
Een te hoge C warden is ook niet goed want de lipo wordt dan niet gebruikt waar die voor gemaakt is.

Dus mijn keuze zou zijn een 4s 5000mah 35-70 C. (Tussen 20 en 35C is er niet wat ik net even snel zag.

Ik heb rondgekeken op Hobbyking en kan geen leverbare (zelfs niet in backorder) 35-70C 4S 5000 batterij vinden van turnigy. Je zegt "is niet goed want de lipo wordt dan niet gebruikt waar die voor gemaakt is". Wil je dan vooral zeggen dat ik voor niets een duurdere batterij koop of dat dit effectief slecht is voor de batterij? Aangezien die batterij wel leverbaar is ..

Oh, aan de hand van je uitleg dacht ik even dat 20C niet genoeg was (aangezien je 35-70c aanraad) .. Maargoed, verkeerd begrepen dan ;-) Dan zal ik deze batterij best bestellen. Dankje voor de hulp

Ok dan wordt het deze! Nu moet ik nog op zoek naar een power supply voor de accucel8 want die hebben ze niet op de Europese hobbyking

Kan ik in tussentijd een autobatterij gebruiken? Aangezien die ook 12v geven en voldoende hoge ampère? Kan ik er eventueel nog een druppellader aanhangen..

Ik heb een auto, dus ik heb ook een accu :p maar ik heb hier ook nog enkele Losse batterijen en nog wat acculaders(voor autoaccu). Ik ga eerst kijken of ik daar wat mee kan

Back