DJI New Mavic Pro

Je kan de app (v 4.1.3) "als het moet" zelf patchen.
Zie hier hoe:
PHP:
https://github.com/Bin4ry/deejayeye-modder

Ik gebruik de 4.1.3 versie ook met de .0700 firmware.
Geen probleem what so ever.

Vraagje. Als je een object wil volgen bv een boot met een skiier er achter zoals boven maar neem aan dat de meeste shots manual zijn daar, wat is dan de beste optie -active track of follow me

Active-track, je kunt de boot inhalen terwijl de camera automatisch de boot in beeld houd. Met follow me moet het ook lukken.

Ok ik was benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. Ik heb twee dochters die achter de boot kneeboarden. Het lijkt hen en mij leuk om hier beelden van te hebben. Normaal vaar ik en kijkt 1 uit en 1 achter de boot. Volop ruimte en opstijgen vanuit boot al meerdere keren gedaan. Zou mooi zijn dat de mavic zelf even volgt. Dus vroeg me af welke optie het beste zou zijn. Snap het verschil tussen die twee ook niet zo goed.

Vraagje. Als je een object wil volgen bv een boot met een skiier er achter zoals boven maar neem aan dat de meeste shots manual zijn daar, wat is dan de beste optie -active track of follow me

Euh...
ik vlieg dit te allen tijde uit het handje... ik heb met actieve track niet echt goede resultaten. Daarbij wil je juist goed de controle hebben over waar je de camera op gericht wilt hebben... uit het handje = meer dynamisch

Snap ik en mee eens en zo doe ik ook mijn vluchten. Maar in het voorbeeld vaar ik zelf en dochter 1 achter de boot en dochter 2 opletten. Ik ga het eens proberen. Merci voor feedback!

Me happy!

2751e085976dd7a15a4aa97efaf9036b.jpg

Schermpje is fantastisch!
Je hebt er wel een USB-c naar USB voor nodig.

4f7cb0b00c6163e5c195e25953aa620e.jpg

Wel humor dat DJI de kaart in zowel Nl als Chinees weergeeft. Kunnen we mooi alle plaatsnamen in het chinees leren [emoji23]

Back