Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Wat betreft je landing, kleine tip. Zorg dat je eerst even goed stilhangt voordat je je Phantom echt neerzet. Door de glijdende beweging tijdens het neerzetten gaat ie gegarandeerd kiepen. Gewoon even op een hoogte van 50 cm stil laten komen en dan pas doorzakken, als ie echt rustig op zijn plaats blijft.
Grt,
Jan
Welkom (terug).
Zo is het mij ook vergaan.....
Vroegah veel gevlogen (op Ypenburg) en daar waren altijd ook een aantal heli vliegers aan het........tobben....met hoepels enzo.
Heli's leek me wel leuk, maar voordat je er een keer mee kan vliegen.....dat is nu gelukkig stukken verbeterd (alhoewel er wentelwiekers zijn die het te makkelijk vinden....straks heeft iedereen zo'n ding en is het exclusieve er af)
Maarre......wat is er mis met een iPad?
Ik vond de gangbare multirotors juist zo op mislukte insecten lijken en vond dit een welkome afwisseling.
Je zou natuurlijk ook een hardcore appelhater kunnen zijn.
Enfin, veel plezier weer met de hobby.....en voor je het weet ben je het ding aan het volhangen met hebbedingetjes.
@nivong:
bedoel je het kabeltje:GoPro Hero 3 to FPV Transmitter Lead - 200mm
De zender (600 mW):ImmersionRC 5.8Ghz Audio/Video Transmitter - FatShark compatible (600mw)
Of de monitor: High quality 5 inch HD Portable 2.4G 5.8G Wireless Mini FPV DVR [DVR5008W]
Dank jammer dat het bij mij dan net verkeerd gaat, inmiddels 2 dagen geleden een support ticket aangemaakt maar nog steeds geen reactieMijn kabeltje is de 28e besteld, daarna kreeg ik meteen een betaalbevestiging van HK (Paypal betaling) en de 29 kreeg ik bericht dat alles (ik heb ook meteen spiroNet antennes besteld) ingepakt was en nog even later een mailtje dat het opgestuurd is via HongKong Post, kreeg er ook nog tracking# bij, maar dat doet weinig....
Op de HK site:
*If your order is still pending and you're certain you have paid, please do NOT cancel you order. Instead, contact our support staff to double check your payment and process your order.
Inderdaad, inmiddels antwoord en hij is verwerkt... nou hopen dat het ergens voor 5 augustus binnen komtSupport kan even op zich laten wachten bij HK, je hebt veel geduld nodig
ik weet het weer....was effe zoeken,mijn oude quad-copter ...
! X3D-BL UFO Komplett Kit - 2.4GHz - Artikeldetailansicht - .: X3D-SHOP :. Ihr Spezialist für Quadrocopter und ferngesteurte Flugmodelle
aardig wat jaren geleden, alles verkocht....