DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
komen ze nu mee, afgelopen weekend net allen wookongs geupdate...

maarja, gelukkig geen erg belangrijke extra feature, die afstandbeperking gebruik ik toch niet, net als hoogte beperking:)

Misschien is dit wel interessant? ook nieuw

.After taking off, every time the aircraft recorded a home-point successfully the LED will blink Cyan quickly for indicating.

Tjalk kan opzichte, maar let voor elke vlucht op groenhomepoint set, en zet hem vaak ook zelf;) voorlopig nog maar ff niet updaten denk ik, vind het wel ff best:)

yep max hoogtes en max meters vanaf home.
maar geld alleen voor commercieel gebruik.
dus de meesten kunnen gewoon nog legaal denk ik over daken scheuren.
en de boel nog moeilijker maken voor de commerciele gebruikers:rolleyes:

Denk eerder dat het andersom gaat worden... Je MOET een brevet halen en je luchtvaartuig moet gekeurd zijn wil je actie mogen ondernemen. Net als een rijbewijs, je mag ook veel dingen niet, maar je weet het wel. Er vliegen nu nog veel mensen rond die van toeters nog blazen weten....

maar geld alleen voor commercieel gebruik.
dus de meesten kunnen gewoon nog legaal denk ik over daken scheuren.
en de boel nog moeilijker maken voor de commerciele gebruikers

Ik maak me niet druk voor regelgeving maar hier maak ik me dus wel druk over.

Dan maar stoppen als bedrijf en als hobby verder??? Scheelt ook die dure commercieel verzekering weer

Regels moet voor iedereen gelden vind ik

Zou het werken?

Ik denk toch dat het wel aardig werkt omdat het heel dicht bij de veroorzaker zit .

Maar ook aan denken dat het frame met landings gestel niet kan gaan trillen in de lucht.
Als hier ergens speling zit helpt iets anders ook niet veel .;)

Mvg Johan

Volgens mij zit er schroefdraad aan de uiteinde van de staven.
Ik denk dat je hem strak moet opspannen oid

Volgens mij zit er schroefdraad aan de uiteinde van de staven.
Ik denk dat je hem strak moet opspannen oid

ok horizonaal opgelost

en verticaal? aan gezien dat ze naar boven trekken , de spanning van die rods dus losser word.

en het vervoer weer moeilijker

Zit met kogelkop vast , vervoer dus geen probleen (buiten een tangetje meer in de koffer)

Ik ben ooit begonnen met een houten frame van HK , daar met sterke motoren ging ook alleen als je er een carbon buisje tussen de motoren opname lijmde .

En je kan alleen iets definitiefs zeggen als je het uitprobeert .
Dus wie is de eerste ?

Mvg Johan

Back