gister avond heb ik de KS potten in de Extra gebouwd en ze getest in de tuin,
ik kan daar geen goede meting doen aangezien het te dicht op de bebouwing zit.
wel kan ik zeggen dat de KS potten aanzienlijk stiller zijn dan de China dempers.
waarschijnlijk morgen vliegen en dan zal ik ze meten.
Bedankt hiervoor! Ik ben voor mijn pitts aan het rondkijken voor dempers en ik heb natuurlijk ook gekeken naar die chinese dempers. Dat is qua prijs wel heel interessant in vergelijking met de duitse spullen.
Maar ik moet wel aan geluidseisen voldoen (F3A-X), dus ik zie al dat dat niet verstandig is en dat ik gewoon moet investering in duitse dempers.
Welke KS dempers gebruik jij voor je DLE 111? De 86 of de 88? Ik neig zelf naar de 86 omdat die iets dunner is en dat dus makkelijker in mijn kist past, maar mogelijk levert de 88 veel meer power? Beide zijn voor motoren tot 65cc, dus ik weet niet welke ik moet kiezen.
ik heb hier nog een dle111 liggen, deze zal ik bij beter weer op een proefstand schroeven en dan echt een goede meting met de verschillende dempers doen,
om ze 123 even om te schroeven in de romp is te veel werk.
mocht er nog iemand zijn die 2 pefa potten heeft liggen voor een 100 tot 120 cc,
ik zou ze graag testen, en vergelijken.
Daar ben ik heel nieuwschierig naar! Een test tussen chinese en duitse potten. Zowel qua max toeren als qua geluidsniveau.