Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verhitten met een brander of boven het gasfornuis. Een tang onder het tandwiel rond de as zetten en het asje met een klein spijkertje uit het tandwiel tikken.
Die van mij doet het prima alleen ben ik met teveel projecten bezig om hem af te maken, zal wel van de winter worden.
Euhh kom op zeg, met de schuifmaat even het asje opmeten en naar de bouwmarkt rennen voor het juiste boortje, het propje vastzetten met een druppeltje CA.
oke dan.
ja want ik had het gister ff geprobeert bij een klein stom kapot motortje knip ik met me stomme kop de as door.
ik had al 2 uur geprobeert hem eraf te hale
schoot ik uit.
weg was de as
dit begint wel erg veel op een msn gesprek te lijken zeg 8O
het plan was mijn hovercrfat de maten 70 bij 35 te geven, ik denk dat dit wel erg groot is voor een paar motortjes met dd-propjes, dus de nieuwe maat wordt 56 bij 28. dan is alles wat beter in verhouding :wink:
Mijn project hovercraft is bij afgerond, de blaasmotor met duct moet er nog op, maar dat is dan ook alles. ik heb alleen nog een probleempje met de antenne, die is 1 meter en die kan ik nergens kwijt, ik kan er een rietje op doen, maar dan is hij nog 60cm te lang...
suggestie's?..
Vandaag mijn hovercraft project afgerond
ik moet alleen de lipo helemaal voorin zetten om hem stabiel te hebben, maar als de blaasmotor aangaat tilt hij de achterkant op zodat het weer goed is :wink:
hier de foto's:
dat heb je goed gezien amstel vond de stickers er wel leuk uitzien, en de hovercraft zo kaal :lol:
nu net een testje gedaan op een gladde vloer, de lift kan niet beter, maar de voortstuwing wel :?
een 370 motortje met dd-prop is blijkbaar te weinig.
dus nu zet ik er maar een 400 motor met gunter op, die heeft zich al bewezen. ik zal moeten inleveren op looks, maar vooruitgaan op performance
maar even verhuisd naar dit draadje in algemeen.
samengevat van mijn vorige draadje:
als je 7.2 volt nicads gebruikt, dan kun je beter 6 volt motoren gebruiken.
een 400 moet je dus een 6x3 of 6x4 prop gebruiken (ook bij 6 volt motor?)
dan rest mij nog een vraag, is een 300 6 volt motor met 3x2 of 3x3 dd prop sterk genoeg om een hovercraft waarschijnlijk iets zwaarder dan die van explosive rc tuning van de grond te krijgen?
als voortstuwing inderdaad een speed 400 6v nemen met een 6*4 prop.
als lift een speed 300 6v met een 3*2 prop of 3*3.
als je dan 1 pack nicd van 6 cellen neemt zal het allemaal echt wel werken.