doe het zelf Hovercraft

hey

de servo is een imitatie van de hitec hs-55 (9 grams) kost maar 6 euro ipv 15 :mrgreen:
hij heeft er tot nu toe geen problemen mee gehad, hij begint zichzelf alleen een beetje los te wiebelen nou. maar dat is het ergste niet :)

edit: heb een extra plaatje depron rond de servo geplakt en nou zit ie weer muurvast :)

Laatst bewerkt:
Hoi,
Jeetje wat een mooie hovercraft!
Zou iemand mij een bouwbeschrijving kunnen toesturen?
Ik heb zelf ook een hovercraft.... maar lang niet zo snel als deze!
Alvast bedankt,
Kars

Ik heb vandaag tekeningen gemaakt van de hovercraft zoals die hier als eerste beschreven stond.

De tekeningen werken zo:

Uitprinten schaal 1:1
Uitknippen
Op depron leggen
Depron snijden
Depron lijmen

KLAAR!

Wie ze wilt:

Stuur maar een PM!

Hoi,
Jeetje wat een mooie hovercraft!
Zou iemand mij een bouwbeschrijving kunnen toesturen?
Ik heb zelf ook een hovercraft.... maar lang niet zo snel als deze!
Alvast bedankt,
Kars

met een rok die rondom 5cm uitsteekt heb ik er al heel veel lol mee gehad!

full

http://www.modelbouwforum.nl/forums...rs-19820-doe-het-zelf-hovercraft-html-url.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ben na het lezen van dit draadje ook wat aangestoken geraakt, dus na enig geknutsel:

SPM_A0387.jpg

SPM_A0388.jpg

het ziet er niet uit maar het wil wel! :cool:
Ik heb em niet uit depron maar multiplex gemaakt blijkt dus ook prima te werken, om gewicht te besparen heb ik zoveel mogelijk gezaagd, vandaar ook de duct tape.

mvg Romke

Laatst bewerkt:
heeft er nog iemand tekeningen of maten beschikbaar voor de hovercraft met 2 propellers ? 1 voor de voortstuwing en 1 voor het opblazen van de rok ?

Ik speel voorlopig eerder met dit mooie speeltje:
P1030234.jpg

Leuker dan een model :-P

mag ik ook mee doen.

ik ben van plan er een te maken met een cox motor (mini brandstof motor)

wie kan mij plannen geven voor een 1 motorig ontwerp met veel lift (voor op water )

1 motor op water lijkt mij niet zo'n goed idee, als je dan gas mindert heb je kans dat ie wil gaan zinken!

dude ur wrong

1 motor op water lijkt mij niet zo'n goed idee, als je dan gas mindert heb je kans dat ie wil gaan zinken!

geachte meneer mark XD
volgens mij ken jij geen cox motoren he?

ik zal wat foto's posten

zoals u ziet 1 sproeier

dus aleen maar volgas
tenzij je hem hackt en aan een servo hangt (de stroeier tussen schraal en rijk laten bewegen)

maar dat kan de motor bechadigen.

er is dus aleen een voor ruit bij deze motor.

je kan proberen die van mijn tekening iets te vergroten, 2x zo groot ofzo moet wel leuk zijn!

als de filmuploadsite opschiet heb ik vandaag nog een filmpje ervan!

ze zijn te onduidelijk om te printen:)

printen is nergens voor nodig :) gewoon lineaal en potlood gebruiken en gelijk op het materiaal tekenen! ik heb tot nu toe voor geen enkel depron model een tekening geprint! maar ik zal kijken of ik het duidelijker kan krijgen!

Back