Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rene zei:@flying jesse,
Is erg makkelijk hoor.
Afmetingen B=20 cm L=30 a 35 cm
Dubbele bodem met kleine schotjes ertussen van ongeveer 1cm hoog.
Die 2 delen op elkaar plakken.
Een "windtunnel" erop plakken waar de motort(tjes) opgemaakt kunnen worden.
De voorkant van de windtunnel heb ik op 12 cm van de achterkant geplaatst.
De windtunnel is ongeveer 10cm breed en 3,5 cm diep en daarna schuin aflopend.
In de windtunnel snij je het depron weg zodat de wind tussen de 2 lagen depron kan komen om de zak te vullen.
Het lastigste is om de zak erom heen te maken. (vond ik)
Ik heb de zak aan de bovenkant 2 cm over het depron laten steken en aan de onderkant 5 cm.
De zak steekt buiten het depron ongeveer 5 cm uit en bij de neus ongeveer 6 a 7 cm.
Ik heb nog wel wat foto's om het één en ander eventueel te laten zien.
Verders gewoon even goed kijken naar de foto's van Michel pet.
Succes.
René
Freakazoid zei:Toch leuk om even mee te rommelen op een indoor vlieg meeting (tsja, et vliegt in feite, dus et mag toch?)
Gekke opmerking? van jou? haha, srry.Zomaar een gekke opmerking, zoiets zou voor indoor toch ook best kunnen werken zonder zon rok
Freakazoid zei:Zomaar een gekke opmerking, zoiets zou voor indoor toch ook best kunnen werken zonder zon rok? Dus gewoon een depron schot rondom erop plakken, en et zweeft al netjes rondjes, of niet? Et enige wat dan niet gaat is over oneffeneden heen "varen", maarja, in een gymzaal ofzo zijn die dr nauwlijks. Toch leuk om even mee te rommelen op een indoor vlieg meeting (tsja, et vliegt in feite, dus et mag toch?)