Zo ben vanavond even lekker bezig geweest
De neusretract bevestiging zou weer moeten zitten, wat lijm allemaal wel niet doet (zal de lijm ook maar meenemen ;-) ).
Onderste richtingsroer zit ook weer, denk erover om daar maar een stukje af te zagen kan die in ieder geval niet blijven hangen.
Achterste tank ligt ook weer op z`n plekkie.
en toen de voormotor, in plaats van 1 waren beide motorhouders gebroken :-( dat werdt dus nog een hele klus.
Vooral omdat ik niet dezelfde houder meer had maar tig net even iets nadere.
Maar het is gelukt, heb dus andere houders gemonteerd, de motor komt nu iets verder naar voren (+/- 5mm gunstig voor het zwp.) en staat ook wat beter op de kist gericht.
Alles is weer aangesloten moet alleen even de gasstand instellen, heb de as wel +/-5mm verlengd maar er zal nog wel wat afstelling nodig zijn.
Weet nu ook waarom het zwaartepunt iets achterlijk was, ik had de kist uitgewogen met de ontvangerakku en gloeiakku tegen het motorschot aan.
Echter door wat aanpassingen liggen die nu een 8 tot 9 cm verder naar achter.
Nu de motor iets verder naar voren is zal dit verschil al een stuk minder zijn, misschien nog een klein stukje extra lood erin en klaar.
Morgenavond vliegen woensdag naar de dierentuin met de vrouw en kids en dan `s avonds hoop ik nog wat werk te verzetten.
Donderdag op het werk de kar en auto al gedeeltelijk inpakken en dan zaterdag vroeg op weg naar Oss.
Deze kist moet er toch vliegend te zien zijn en dat gaat zeker lukken
Zo en nu naar bedje, oogjes dicht en snaveltje toe ;-)