De achtermotor op een schuif is een idee wat ik misschien eens ga proberen.
Maar dan wel onder een extra draaiknop ipv de "flap" schuif.........
Waarom?????
Anders gaat er zeker een keer iets fout met het bedienen van de flaps, cq. 2de motor.
Nu weet ik welke schakelaar of schuif wat doet en dat heb ik op al onze modellen gestandaariseert (mhjhh, schrijf je dat zo :? ).
De schuif is altijd flaps,
de schakelaar rechts daarvan is altijd gear.
Hierboven zitten 3 schakelaar waarvan 2 worden gebruikt voor dual rate rolroer en hoogte.
De derde is de speciale schakelaar in dit geval motor 2 ontkoppelen van de gasknuppel en naar stationair.
De aller rechtse schakelaar bovenop is leerling,
de schakelaar links daarvan motor uit.
De aller linkerschakelaar is stopwatch aan/uit,
rechts daarvan zit de flap slow down (die soms gebruikt wordt voor de flaps of voor droptank los)
Daarboven zit een 2 standenschakelaar die gebruikt wordt voor de beweegbare kap van de P-40.
Zo kan ik nooit in de war raken met de functies van de schakelaars.
Maar bedankt voor het meedenken
