Bouwverslag DRCK Nieuport 11

Onder vleugels bijna klaar. Zie nu zelf op de foto dat ik nog ff moet na strijken.:hammer:
Rib stiching lower wing.jpg

Dank je Serge, geen kwast maar rolletje. Via RCSB te horen gekregen dat men toen al aan het spuiten waren. Maar geen zin om de spuit elke keer weer schoon te maken.
Het biesje en de roundles aan de onderzijde van de onder vleugels en dan is dit klaar.
Nog wat kleine zaken aan de romp doen en dan kan deze ook een steen rood kleurtje krijgen.

Wel... dan maar hier... dat bling bling onderstel... Haha... zo mooi dat je het niet meer durft te verschalen...
naar aanleiding van je berichtjes op 'fascebuch'...

Op het internet trof ik deesz... Is een zelfbouw experimental...
Maar de motorfietswielen vond ik wel smakelijk bedacht op deze 17...
En heb het gevoel dat deze een fractie kleiner is dan het origineel?
Echt groot waren ze ook niet...

7169906461_3270e80f41_k.jpg 7355125444_609e4c9c64_k.jpg

Heb van de 17 nog een VK/Proctor kit... en de Flair versie... om niet te bouwen...
Gr Bas

Leuk Bas maar wielen moeten nog aangepast worden. De originele hebben dichte wielen.
Ook ben ik niet tevreden met de vorm van de wielen. Zijn kinderwagen wielen die TC verkoop terwijl de echte vlakker zijn aan de binnen zijde.

Ben nu druk met haar zodat eerdaags de maiden gemaakt kan worden.

Cheers,

Leuk Bas maar wielen moeten nog aangepast worden. De originele hebben dichte wielen.
Ook ben ik niet tevreden met de vorm van de wielen. Zijn kinderwagen wielen die TC verkoop terwijl de echte vlakker zijn aan de binnen zijde.

Ben nu druk met haar zodat eerdaags de maiden gemaakt kan worden.

Cheers,
Dat vlakke komt na het bekleden wel goed.

Vandaag maar eens een oplossing bedacht voor de snel connectie van de aileron horn in de boven vleugel en de stootstang vanuit de romp. Dit moet gaan werken.

Ook maar eens gekeken waar het zwaartepunt ligt. Deze zit op de plek waar hij moet zitten. Dus geen lood nodig. Very Happy.:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Back