hallo hein
de reden is dat ik naar atlantis wil duiken
en op 5 meter heb ik dus nog wel ontvangst gehad
en dank zei uw lijm geen drupje water in de u2540 gekomen
hier is de website van de club en de planning van het bouw werk
http://www.onderwaterpark.be/Onderwaterpark_files/Weetje5.html
ik ga een afspraak maken met de voorzitter en dan zien we wel wat er uit de bus komt en mischien houden we er volgend jaar het duibootweekeinde 2008 wel
als alles geregeld is dan gaan er eerst proeven gedaan worden hoe diep ik met het signaal kom
stefaan die kan makkelijk naar atlantis duiken met de rov die hij heeft
ik moet een andere oplossing zoeken
en dacht aan een speciale duikboot die niet alleen de druk aan kan maar in twee stukken kan
het idee achter deze constructie
duikboot duikt tot er haast geen ontvangst meer is en blijft op deze diepte hangen
5 meter kan ik dus nog makkelijk aan en dan ben ik reeds meer dan halfweg
na de scheiding van de moederduikboot en junior de tweede boot kan nummer 2 naar 9 meter diep gaan maar blijft door een kabel aan zijn moeder hangen langs waar de nodige signalen naar junior verlopen
de kabel gaat op een trommel zitten die onder mama vast zit en die met een motor terug kan opgerold worden
junior gaat een camera aan boord hebben en kan alles op video opnemen
of de recorder komt in mama te zitten en alleen de camera gaat met junior mee naar onder
nadat junior onder is geweest en daar een paar rondjes heeft gedraait kopelt hij terug aan de moederduikboot en samen komen ze naar boven
junior krijgt maar een paar funkties omdat van sturen toch niets terecht gaat komen
langzaam vooruit
bocht vast gesteld in 1 richting
en een pomp om balast in te doen , een cylinder of een olie oplossing zoals in een batiscaaf
en het mooie er van is dat er genoeg duikers zijn om de zaak te begeleiden
hoever ik alles klaar krijg ???????????
dat hangt volledig van de vrije tijd af
maar op de fabriek is het dak weer ingestort dus ik vrees er voor dat we weer veel zaterdagen moeten gaan werken
groetjes raf