P
Pjoeter
Guest
welk probleem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oja, jullie waren er niet bij toen ik bij harrie was :lol:Pjoeter zei:welk probleem?
hier zat ik ook al aan te denken.Pjoeter zei:Mischien is een stuk pvc met schroefdoppen iets?
Kun je openen en sluiten, kan je in ieder geval bij de electronica.
nu je het zegt................Pjoeter zei:Baxterzakken/infuuszakken?
Is i.d.d. iets om over na te denken.
dit heb ik nu opgelost door een stukja van een plugje (die dingen met schroeven die in de muur gaan) om de buis te zetten en deze om de aansluiting op de pomp te zetten. het is nu volkomen waterdicht en het zit supergoed vast. vanmiddag komt daar wel even een fotootje van.perk zei:de slangetjes moet je zeker vastzetten, met tie-wraps (kabelbinders?) ofzo. Anders -zelfs al heb je de juiste maat- kan er nog iets losspringen.
harrie zei dat wel as beste eerst konden kijken hoeveel gewicht we nodig waren om de romp onder water te krijgen, dan konden wel de electronica wegen en dan kunnen we uitrekenen hoeveel gewocht we nog nodig zijn om onder water te gaan.Pjoeter zei:Ziet er leuk uit, nu nog eentje met de afgewerkte zak.