Bert zei:
In de F3P kon ik gebruik maken van de Blingbling V3 Evolution-pro, het nieuwe geniale geesteskind ontsproten uit het meesterbrein van Didier, die helaas zelf een wat minder gelukkig weekend meemaakte.
En dan te bedenken dat ik twee weken op het model heb lopen schelden wegens zeer onvoorspelbare vliegeigenschappen terwijl op de dag voor de wedstrijd bleek dat ik het rudder control horn niet goed had vastgezet

. Ook Didier natuurlijk, nogmaals, bedankt!
Nou Bert, ik ga er bijna van blozen!!! 8)
Wat een ongelovelijk hoog niveau indoorvliegen hebben we toch weer gezien.
Het was toch eigenlijk wel een super weekend.
Ik had alleen mijn weekend niet wat betreft het vliegen zelf.
Het precisie ging redelijk maar uitgerekend mijn torque-rollen, wat normaal gesproken mijn beste figuur is, liepen niet.
De 2e ronde was mijn beste ronde waarbij ik in die ronde de 6e plaats had.
Helaas kon ik het de 2e dag en de laatste ronde niet herhalen.
En dan de Aeromusicals. Eigenlijk ging het de eerste ronde best aardig, had de 8e plaats waar ik erg tevreden mee was, mede doordat ik de toppers Brüssow en Nübell achter me liet.
De 2e dag was gewoon niet mijn dag.
Ik raakte tijdens de 2e ronde van de AM het grootste opstakel in de hal.
In mijn ooghoeken zag ik dat mijn wheelpantje van het model afviel waardoor ik in de veronderstelling was dat ik een 0 voor die ronde had.
Ik kon wel door maar de concentratie was volledig weg waardoor ik tijdens de knife edge de grond raakte en daardoor mijn staart afbrak.
Dankzij Dick konden we mijn kistje nog wel repareren en vliegbaar maken.
Helaas bij de 3e ronde ging het weer mis, voelde tijdens het vliegen dat het kistje niet precies hetzelfde meer aanvoelde ondanks dat ik hem wel snel even had uitgetrimt en ja dan gaat de psychologische factor mee spelen he..... :?
Ondanks de tegenslag waar ik behoorlijk beroerd, pissig en chagerijnig van werd, heb ik wel enorm genoten van de andere AM piloten!!!
De AM van Martin is betoverend mooi en van ongekend wereld niveau waar de Amerikanen niet eens van durven dromen.
Manuel maakte er een komplete show van en zelfs de jongste deelnemer (10 jaar) had een goede AM.
En ja Derk...... Derk doet wat hij altijd doet.
Gewoon de allerstrakst gevlogen AM vliegen!!!
Ook Bert maakte er een mooie show van waarbij hij veel grote namen achter zich heeft gelaten.