Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarnaast wil ik Roy (Tazman) nogmaals bedanken voor het lenen van een LiPo, tbh van een testje tijdens deze wedstrijd om meer inzicht te krijgen in het rijgedrag (balans) van de M-06 met een heel stuk lichtere accu, dan de mijne!!
Graag gedaan hoor
Jammer dat het niet helemaal uitpakte zoals jij het wilde.....mvg Roy
Na wat cijferwerk en controles hebben we de officiele eindstand:
De bekers van het kampioenschap worden op Rucphen uitgereikt.
Euro GT
1. Michel lepelaar
2. Alexander Roeleveld
3. Ted Spinders
Formule 1
1. Marten Shaake
2. Paul Seyn
3. Marcel vd Voet
M-chassis
1. Per Koppert
2. Hidde Hijdacker
3. Ewald Neijenhoff
Top Stock
1. Mike Nijenhoff
2. Erik v Raamsdonk
3. Ernst Haaksman
(jr.) Fighter cup
1. Denese Shaake
2. Sander Haaksman
3. Ruben Haaksman
Namens de organisatie, proficiat aan alle winnaars en overige deelnemers voor jullie sportieve bijdrage. vergeet niet dat we op 11 september een wedstrijd samen met de Belgische Tamiya Cup hebben waar ook de prijsuitreiking plaats vind.
Het pakte niet goed uit omdat het verschil te groot was (wederom onderstuur, het karakter van de auto), dit kon ik alleen maar wegwerken door met lichtere olie te gaan rijden, en deze had ik niet bij mij. Met mijn eigen accu had ik mega overstuur, maar door rondom zwaarder af te veren kon ik dit kwijt raken, die veren had ik wel bij mij!! Ik vond het een geslaagde test!!!
Effe van facebook geplukt. Aanmelden | Facebook
Vorig jaar ben ik zo 'stom' geweest banden uit te lenen aan Michael
Dat waren hele oude JE Pink achter en knakenjappen voor. Dus ga er nu ook helemaal van uit dat GP 36/40 de perfecte combinatie wordt, mits droog natuurlijk... :fadein:
Vorig jaar ben ik zo 'stom' geweest banden uit te lenen aan Michael
Dat waren hele oude JE Pink achter en knakenjappen voor. Dus ga er nu ook helemaal van uit dat GP 36/40 de perfecte combinatie wordt, mits droog natuurlijk... :fadein:
Beste organisatie (michael, vincent?),
Ik heb een paar vragen over de komende race in rucphen;
1 kunnen er weer transponders worden geleend net als in eindhoven?
2 gaan de buggy,s en tourwagen in de junior klasse tegelijk racen? Als dat zo is is dat dan wel leuk voor de buggy's ivm het verschil in snelheid en wegligging?
3 zijn er weer buggys beschikbaar voor de kinderen die geen eigen auto hebben?
Ik hoor het graag,
Groet,
Marco
Ik ben dan geen Vincent of Michael, maar kan wel iets zinvols melden:1 kunnen er weer transponders worden geleend net als in eindhoven?
2 gaan de buggy,s en tourwagen in de junior klasse tegelijk racen? Als dat zo is is dat dan wel leuk voor de buggy's ivm het verschil in snelheid en wegligging?
Beste organisatie (michael, vincent?),
Ik heb een paar vragen over de komende race in rucphen;
1 kunnen er weer transponders worden geleend net als in eindhoven?
Ik hoor het graag,
Groet,
Marco