Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hmmm het ene kwartier 1 klasse... het andere kwartier 4 klassen... het ene kwartier 1 klasse... het andere kwartier...enz.
Ik zou alleen twijfelen over de Super GT-klasse. Maar ik zou er vooral geen al te groot probleem van maken, volgens mij regelt dat zichzelf wel.
Bij M-Auto kon ik in het reglement niets vinden over de servosaver in de Mini klasse.
Er staat mij iets bij ,dat er een andere gebruikt mocht worden dan die Tamiya levert in de bouwdoos.
Klopt dat? Mag je een andere servo saver gebruiken?
mvg Leo
Regelement M-autocup Swifts zei:... Verder dient het model volgens de bouwbeschrijving en met de originele onderdelen gebouwd te zijn ...
Verschil in de motoren zat er zeker, maar goed dat kun je ook een hobby noemen.......
......Gezellige dag, wel erg veel verschil in de mabuchi's, maar daar heb ik mijzelf ook schuldig aangemaakt, door hem toch goed in te laten lopen e.d.
Bij de M-Auto met de LRP Runner waren de verschillen niet zo groot en was de snelheid van iedereen redelijk gelijk.