Hans Groenenberg
Forum veteraan
Tegen de wegering zijn de knieën geplaatst en er zijn wat bouten aangebracht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Jan, maar ze zitten toch tegen de binnenhuid?De beide knieën zijn tegen de buitenhuid geplaatst. Moet daar niet eerst de binnenhuid tegenaan?
Geen sorry hoor Jan, ik zie het nu ook dat je op de foto goed moet kijken. Het blijkt wel dat je hier kennis van zaken hebtO ja, Door het kleurverschil tussen de vloerplanken en de hogere planken ben ik in de war gebracht. Sorry.
Bijna klaarEn een overzichtsfoto tot nu toe.
We zien graag een verslagJe bent al verder dan ik, want ik ben even gestopt met het bouwen van de doorsnede. Druk bezig met de Halve Maen en een Fluitschip aan het voorbereiden voor transport naar Noorwegen.
Ik bouw lekker door hoor Herman. Maar ik kan de hele dag bijna bouwen op dit moment dus dan ga je best wel snel inderdaadBijna klaar
Hou je even in aub, Hans en Matthias samen kunnen ze niet snel genoeg ontwikkelen om jou tempo te volgen.![]()
Dank je JinnyEven een stapeltje leukjes deponeren...
Slijt mijn muis iet zo...
Over de buikstukken en zitters zijn de langsscheepse planken in getimmerd. De weigering. Hierin zijn gaatjes geboord.
Bekijk bijlage 564192
In de gaatjes om de houten pennen te suggereren prikkers gelijmd. Deze heb ik goed laten drogen en daarna afgesneden.
Bekijk bijlage 564193
Verderop in het verslag is dat geregeldHans,
Ziet er weer fantastisch uit hoor! Moeten er in het kolzem ook nog houten pennen gesuggereerd worden?