Sleurhutje
Forum veteraan
Er staat inderdaad een fout in de handleiding als het gaan om Wing Type Mixing. Voor het gebruik van Elevons moet je de AILE en ELEV aansluiting precies omdraaien zoals in de handleiding staat. Dus ELEV is het linker roer en AILE het rechter roer. Anders kom je er niet uit met reversing en eindig je altijd met iets dat precies verkeerd om werkt (links/rechts klopt maar up/down niet of up/down wel en links/rechts niet). :evil:alleen hopeloos spijtig van die manual, echt niet volledig en met enkele irriterende zaken in, zoals die delta mixing.
omdat ik met vliegende vleugels het luchtruim onveilig maak dacht ik die mode te gebruiken, maar helaas..., dat werkt niet naar behoren, zodanig dat ik nu terug een gewoon los deltamixertje van gws er tussen heb geplugd!
één opmerking toch: zelfs met vol contrast op blijft de display in de zon moeilijk afleesbaar.
Dit eenmaal wetende herken je dergelijke problemen op alle zenders. Ik zie regelmatig mensen met diverse merken en typen zenders die ook niet uit Delta en V-Tail mixing komen omdat de twee kanalen gewisseld moeten worden.