Hallo heren.
Ik heb ook al wat negatieve berichten gelezen over die servo's die in de SS Carbon zitten.
De V2 schijnt de kwaal niet meer te hebben, maar dat moeten we dan eerst afwachten.
Wat ik wel erg vreemd vind is dit:
Ik vlieg al heel lang met een E-flite Micro Sbach 342 en een Parkzone Micro Stryker.
Volgens mij zitten in die toestellen toch dezelfde lineaire servo's als in die nieuwe SS Carbon??
Ik heb inmiddels al erg veel gevlogen met de Sbach 342 en de Mini Stryker maar tot op heden houden de servo's het TOP.
Met name de Micro Stryker heeft er tegenwoordig al wel erg veel vluchtjes opzitten.
Ik schat zo tegen de 250 vluchtjes van elk minimaal 5 minuten en de servo's geven geen krimp en het toestel vliegt zalig.
Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat die nieuwe SS Carbon Piper cub zoveel problemen heeft met de servo's????
Ik snap daar werkelijk geen jota van.
Vr Gr Erwin
Ik heb ook al wat negatieve berichten gelezen over die servo's die in de SS Carbon zitten.
De V2 schijnt de kwaal niet meer te hebben, maar dat moeten we dan eerst afwachten.
Wat ik wel erg vreemd vind is dit:
Ik vlieg al heel lang met een E-flite Micro Sbach 342 en een Parkzone Micro Stryker.
Volgens mij zitten in die toestellen toch dezelfde lineaire servo's als in die nieuwe SS Carbon??
Ik heb inmiddels al erg veel gevlogen met de Sbach 342 en de Mini Stryker maar tot op heden houden de servo's het TOP.
Met name de Micro Stryker heeft er tegenwoordig al wel erg veel vluchtjes opzitten.
Ik schat zo tegen de 250 vluchtjes van elk minimaal 5 minuten en de servo's geven geen krimp en het toestel vliegt zalig.
Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat die nieuwe SS Carbon Piper cub zoveel problemen heeft met de servo's????
Ik snap daar werkelijk geen jota van.
Vr Gr Erwin