E-REVO topic

Punch is zo iets van in hoeveel tijd de motor op toeren komt. Veel grip, punch op 0, weinig grip, punch op 100%. Beperkt het doorslippen dus bij wegtrekken. Verraderlijke bij gebruik van punch, zit 'm bijvoorbeeld bij het accelereren uit de bocht. Daar draait de motor al toeren, enheb je soms meer power dan je hebt bij starten van uit stilstand.

Gewoon het gas op lineair laten staan, dan zou het toch altijd goed moeten werken? (dan doe die toch exact wat je met de gas trigger doet? )

Klopt Klamath, maar voor degene onder ons met een minder goed ontwikkelde fijne motoriek kan expo op je throttle wel eens uitkomst bieden ;).

Met sturen doet hij ook precies wat je met je vinger doet, maar toch is expo op sturen met speedruns wel handig.

Klopt Klamath, maar voor degene onder ons met een minder goed ontwikkelde fijne motoriek kan expo op je throttle wel eens uitkomst bieden ;).

Met sturen doet hij ook precies wat je met je vinger doet, maar toch is expo op sturen met speedruns wel handig.

Ik doelde meer op de punch, niet op expo. (vandaar de vraag of het niet zonder kan, en dat je het gewoon met de trigger kunt regelen als je het uit hebt staan.)

Staat de low voltage cut standaard aan bij de mama monster esc.?
In de beschrijving staat dat je het aan en uit kan zetten maar hoe dat staat er niet bij.

Ik zou er dan maar 1 aanschaffen, zijn best handig voor dit soort vragen namelijk.
Duur is het niet.

Krijg je er eigenlijk geen castle link bij? Bij een nieuwe ERBE, of alleen bij een nieuwe combo?

Als hij 4x piept dan rij je gewoon op 4S, toevallig is dat 2S in serie.

Verder sluit ik me bij westcoast aan. Beter nog, koop een field link, kun je zonder tussen komst van PC de meest voorkomende instellingen wijzigen, bovendient functioneerd hij als een normale castle link (zelf niet getest).

Ik zou er dan maar 1 aanschaffen, zijn best handig voor dit soort vragen namelijk.
Duur is het niet.

Krijg je er eigenlijk geen castle link bij? Bij een nieuwe ERBE, of alleen bij een nieuwe combo?

Nee die zit er niet bij.
Als ik mijn 2deipo aansluit komt er een vonkje vannaf is dat normaal want heb de auto uit maar zender aan.

Moet je voor de gein eens op 6s gaan rijden, dan schrik je pas als je m aansluit.
Oftewel, dat hoort zo, er schijnt wel een manier te zijn om dat enigsinds te voorkomen , maar het kan geen kwaad.

Moet je voor de gein eens op 6s gaan rijden, dan schrik je pas als je m aansluit.
Oftewel, dat hoort zo, er schijnt wel een manier te zijn om dat enigsinds te voorkomen , maar het kan geen kwaad.

Haha nee voorlopig op 4s .
Hij trekt nu al vollop wheelies.
Weet je een adres in nl voor de fieldlink?

heel simpel, je kan t niet percies controleren volgens mij, en met een programma op de pc kun je alles aflezen, en volgens mij zijn er meer instellingen op de pc.

Heb zelf geen ervaring met de fieldcard, maar heb her en der wel wat gelezen erover.
En de castle link is kleiner en ook goedkoper als de fieldcard

heel simpel, je kan t niet percies controleren volgens mij, en met een programma op de pc kun je alles aflezen, en volgens mij zijn er meer instellingen op de pc.

Heb zelf geen ervaring met de fieldcard, maar heb her en der wel wat gelezen erover.
En de castle link is kleiner en ook goedkoper als de fieldcard
Wellicht even wat meer research doen ;) (ik zei het ook al in mijn reactie, hoewel niet met 100% zekerheid, maar nu wel).

De field link stelt je in staat je auto aan te passen op de meest voorkomende functies zonder tussenkomst van PC. ECHTER kan deze ook functioneren als een normale Castle Link waarbij de Field Card de link wordt tussen de ESC en de PC. Met andere woorden, de Field Card kan wat de Castle Link kan + je hebt de opties om verschillende opties met de Field Card aan te passen. In mijn ogen is het die paar extra $$ wel waard.

Back