E-REVO topic

badlands zijn de banden voor de basher zo ongeveer.
Had ze op de hpi baja en dat wil wel.
Zijn in nl wel vrij prijzig.

Rij nu met mashers en binnenkort op mulchers , mashers zijn ook erg goed, ook redelijk allround. vrij harde compound en zou evt ook onroad kunnen

Heb de harikiri's op de buggy, super voor astro (circuit) en gras, maar niks op los zand etc. Verwacht van de badlands veel meer grip, zijn een stuk groffer qua profiel.

Heb een setje harakiri's, denk soft. Deden het heel goed op kunstgras. Daarna een wedstrijdag op asfalt, en ze zijn eigenlijk versleten. Ik zou denk ik voor de Badlands gaan. Zet je toch flink wat rubber op straat, wat niet zo snel slijt. En met de noppen behoorlijk wat grip in de lossere ondergrond. Wel tapen voordat je ze op de velg plakt.

Heb een setje harakiri's, denk soft. Deden het heel goed op kunstgras. Daarna een wedstrijdag op asfalt, en ze zijn eigenlijk versleten. Ik zou denk ik voor de Badlands gaan. Zet je toch flink wat rubber op straat, wat niet zo snel slijt. En met de noppen behoorlijk wat grip in de lossere ondergrond. Wel tapen voordat je ze op de velg plakt.

Ik heb helemaal geen ervaringen met banden plakken enz.
De badlands zijn 32,50 per 2 alleeen de banden.
Die lrp zijn 30 per 2 met wielen en voor geplakt.
Ik kan de orginele wielen voor de straat houden.
Weet iemand of deze van pkracing passen op een revo.
Wheel Adaptor for truggies (17mm hex) with 15mm off-set

oh ja, als je de Harakiri's koopt, vraag dan wel of ze willen garanderen dat de insert niet scheuren. Door het balloonen rekken de insert zover uit, dat die nog wel eens de geest willen geven. En dan gaat de band erg hobbelen. En overtuig jezelf ervan dat de banden goed gelijmd zitten door even flink aan de band te trekken. Heb wel eens een wedstrijdje gereden waarbij een newbie bij de aanwezige stand een setje nieuwe (Pre-glued?) banden kocht, waarbij de banden toch halverwege de race van de velg rolde

oh ja, als je de Harakiri's koopt, vraag dan wel of ze willen garanderen dat de insert niet scheuren. Door het balloonen rekken de insert zover uit, dat die nog wel eens de geest willen geven. En dan gaat de band erg hobbelen. En overtuig jezelf ervan dat de banden goed gelijmd zitten door even flink aan de band te trekken. Heb wel eens een wedstrijdje gereden waarbij een newbie bij de aanwezige stand een setje nieuwe (Pre-glued?) banden kocht, waarbij de banden toch halverwege de race van de velg rolde

Alle beschikbare Traxxas Revo & E-Revo hop ups

andre dat komt mij wel bekend voor he haha ben behoorlijk een newbie met bandjes lijmen was wel gezegd bandjes zijn niet de beste meer maar ach gellukig zijn er altijd experts zoals dhr. v/d stone die kunnen helpen en tips kunnen geven.

@Michael, daar waar het gaat om ophanging, aandrijfassen, bumpers ed kun je gewoon uitwisselen is 3.3 gelijk aan e-revo. Zaken als motorsteunen ed. verschillen, uiteraard. Je kunt het altijd checken op de site van Traxxas bij de exploded views van beide modellen. Dan zul je zien dat veel, heel veel bestelnummers overeenkomen.

weet iemand toevallig offhand wat er aan kosten verschil inzit tussen de proline badlands+Low profile foams en die harakiris?

Ik begin mijn series thirties te verslijten op mijn slash en wil misschien upgraden naar truggy wheels (vind die buggy dingen minder cool uit zien, ze zijn me te klein ogend, en 5" od wielen bevallen me prima met wat extra ground clearance...) beetje meer traction enzo...

weet iemand toevallig offhand wat er aan kosten verschil inzit tussen de proline badlands+Low profile foams en die harakiris?

Ik begin mijn series thirties te verslijten op mijn slash en wil misschien upgraden naar truggy wheels (vind die buggy dingen minder cool uit zien, ze zijn me te klein ogend, en 5" od wielen bevallen me prima met wat extra ground clearance...) beetje meer traction enzo...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bricks

Ik heb helemaal geen ervaringen met banden plakken enz.
De badlands zijn 32,50 per 2 alleeen de banden.
Die lrp harakiri zijn 30 per 2 met wielen en voor geplakt.
Ik kan de orginele wielen voor de straat houden.
Weet iemand of deze van pkracing passen op een revo.
Wheel Adaptor for truggies (17mm hex) with 15mm off-set

Dit is net gepost

Laatst bewerkt:
@Michael, daar waar het gaat om ophanging, aandrijfassen, bumpers ed kun je gewoon uitwisselen is 3.3 gelijk aan e-revo. Zaken als motorsteunen ed. verschillen, uiteraard. Je kunt het altijd checken op de site van Traxxas bij de exploded views van beide modellen. Dan zul je zien dat veel, heel veel bestelnummers overeenkomen.

Oke dank u.
Zitten wel wat leuke dingen bij of zie ik dat verkeerd?

I know, maar ook banden lijmen kun je leren. Zijn wel een paar filmpkes over. Zijn vast wel een paar lezers die die zo even aan kunnen slingeren.
Sleutelwoorden zijn geduld en voorbereiden.

I know, maar ook banden lijmen kun je leren. Zijn wel een paar filmpkes over. Zijn vast wel een paar lezers die die zo even aan kunnen slingeren.
Sleutelwoorden zijn geduld en voorbereiden.

Geduld is iets wat ik niet heb :eek:.
Maar ik ben een beginner en denk dat die lrp vtec met harakiri icm de swaybars wel aardig zal lukken.
Later kan ik altijd nog wat bandjes gaan plakken enzo.
Verder iedereen dank voor de info.

Back