dit is gewoon niet normaal,
ik heb met mijn meegeleverde batterijen, weken volgas gereden,zelfs met vertanding!!! in straat , aarde enzo........nooit wat voor gehad,
en als ze een e-revo verkopen, met gewone accu's staat , de wagen NIET op lipo- cut off, ik kan het heel goed weten, om lipo te rijden moet je hem met de castle link verzetten,
normaal, staat de e-revo start klaar, voor de bij geleverde batterijen!! 100% zeker!! laden en rijden!!
idd in jou geval , is er volgens mij een dik probleem ,
die niet aan jou kan liggen, of je moet je stekkers verkeerd of slecht hebben gesoldeerd, (komen eventueel lichtjes tegen elkaar in de omhulzing , en bij gas geven springen er mss vonkjes over!!) t'is maar even denken he,
volgens mijn ligt dit probleem gewoon bij traxxas, verkeerde aansluiting of,
en wat hier weer gezegd word over de nimh batterijen klopt NIET, ik heb hier ook eens een discussie over gehad,
en ik daarvoor naar castel en naar traxxas gemaild,
traxxas mailde mijn , dat dit geen problemen kan geven( wat logische was, ze leveren ze zelf bij)
castle mailde mijn, dat de gewone nimh niet verkeerd waren, maar dat er wel word aangeraden op met hen mamba systeem op lipo te rijden met min 30c, wegens de hoge stroom die de mamba aankan!!
maar dat kon zeker geen probleem geven met gewone nimh accu's!!
traxxas zou dit, hen niet kunnen permiteren om iedere e-revo terug , kapot binnen te krijgen, vergeet ook niet, dat niet iedereen op lipo rijd he, meer dan 50% van de verkochte ERBE rijd op gewone nimh packs!!!
weet wel, daarmee is jou probleem niet opgelost,
en nu net met een verlengd weekend, om sch**t van te krijgen,
volgens mijn zit er gewoon iets mis , in de bedrading, of iets mis gesoldeerd,
maar als er al vlammen uitgekomen zijn,is het te laat vrees ik !!dit kan dit wel eens R.I.P zijn!!
terug brengen naar de winkel, met een beetje goeie service, loop je met een nieuwe buiten!!