E-REVO topic

Same here, ik ben meer een bang/buck persoon dan puur bang. Helaas heb ik nog een 50Watt ladertje die 1C niet eens haalt bij mijn 4S 5A packs. Wil zo graag een EOS0615i maar weder de $$ he :D

We hadden het ook al in het rvent topic aangegeven: Zaterdag rijden maar niet mee doen aan de No-Nitro E cup is er 7,50 Euri daggeld verschuldigd aan de club.

We hadden het ook al in het rvent topic aangegeven: Zaterdag rijden maar niet mee doen aan de No-Nitro E cup is er 7,50 Euri daggeld verschuldigd aan de club.

:o De No-Nitro cup wordt er dan gehouden! Wist ik nog niet... Dan zal er iig veel te doen zijn als we daar komen. (Zaterdag)

Ik neem aan dat dit ons de dag van te voren bekend wordt gemaakt?? Geen zin om 100+km te rijden om dan te horen dat het te druk is en dat ik huiswaarts kan.

Euhmmm nee want het is niet bekend hoeveel er komen trainen voor de wedstrijd.
Anyway rijden kan je altijd thats 4 sure maar als het te gek wordt met niet wedstrijd rijders gaan we het inperken maar denk niet dat het zo'n probleem zal zijn.

Jou naam is dus Andre? :p
Zal even kijken of ik evt toch kan komen dit weekeind. (even met Remco overleggen.)
dan wourd het iig met de Revo gereden, en zouden er al 3 deelnemers in unlimited zijn. :) )
Beetje jammer dat het 270km rijden is... :(

Dat is nogal een stukje zeg!! Als ik die cursus niet had zou ik zondag ook nog komen ... mja c'est la vie.

Zou sowieso niet met unlimited mee kunnen doen, MERV te klein, STe verkeerde naam, Flux te groot. Mijn AX10 is een 1/10 maar die is niet zo heel snel :D

heb nog wel een E-Mad Force. :P of m'n vaders E-Maxx. ^_^

over de afstand.. 't is een eindje, en dan heb ik ook nog eens niet de meest economische auto ervoor. Is uiteraard m'n eigen keus, maargoed, word er niet goedkoper op. :p
ach ja.. mischien eens een reden om over de duitse autobahn te planken. :D

Laatst bewerkt:
hmmm.. mischien een niche in de sport.. Crawler Racing. ^^ Heb je ook niet zoveel spareparts nodig, en de bandenkeuze is ook makkelijk.

Zal wel die nieuwe crawler tire met pins zijn:P Ben ff de naam kwijt;)

En ja je kan er altijd voor de lol een 27 turns motor inzetten ofzo en een keertje "helemaal los" gaan:P Rock racing for the win!

Back