D
dendirk
Guest
Henrivdl zei:De 4-1 controller van RonW die heeft het na een tik van de flybar begeven. Altijd oefenen met je canopy erop hahaha.
idd goede tip altijd vliegen met canopy er op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Henrivdl zei:De 4-1 controller van RonW die heeft het na een tik van de flybar begeven. Altijd oefenen met je canopy erop hahaha.
Henrivdl zei:@Dendirk Heb je filmpje even bekeken ziet er leuk uit met die led verlichting. Ze bedenken ook steeds weer wat nieuws. Het vliegen gaat ook goed zo te zien. Heb je al eens buiten gevlogen met een beetje wind ?
dendirk zei:@Henri,
Heb gisteren na een goede vlucht men hoofdas krom gevlogen, wat is de beste manier om deze te rechten ?
Dank
jefff zei:waar heeft iedereen zijn lama v3 en upgrades besteld, want zit te twijfelen tussen in nl bestellen en in de vs bestellen......
RonW zei:Ik heb je filmpje ook gezien, ziet er leuk uit.
Als ik het zo zie dan is je heli niet erg stabiel, stilhangen wil nauwelijks.
Mischien de gain te hoog afgesteld?
Hier een filmpje zoals het kan.
[/media]
Als de mijne weer klaar is zal ik even een filmpje maken van de mijne. :arrow:
dendirk zei:http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=index&cPath=110_161
goedkoopste en leveren tussen 6-7 dagen vanuit hongkong
dendirk zei:zelf nog niet meegemaakt , maar andere wel en dan nog komt alles goedkoper uit.
drkdgglr zei:Ik krijg vandaag of morgen mijn lama v3 xtreme binnen (TNT is gisteren aan de deur geweest, maar niemand was thuis). Door de lange verblijftijd van het pakket bij de douane, ben ik op nieuwe ideeen gekomen. Dus ik ga overstappen op een CP heli of mijn 47g ombouwen.
Dus ik bied hierbij mijn nagelnieuwe, nog niet uitgepakte lama v3+xtreme ombouwset aan (met 2 accu's!) afkomstig van miracle-mart.
Dit is de bestellijst:
1 x Extended Alu. Inner shaft (for Lama v3, v4, Robins) (ESL020) $11.80
1 x Xtreme Blade for Esky Lama -1 pair (Lower) (ESL006) $4.00
1 x Xtreme Blade for Esky Lama -1 pair (Upper) (ESL005) $4.00
1 x Motor Carbon Brush for Xtreme 180 motor -2 pair (ESL003) $2.70
1 x Xtreme 180 bearing motor (B) for Lama, BCX2 (ESL002) $16.00
1 x Xtreme 180 bearing motor (A) for Lama, BCX2 (ESL001) $16.00
1 x Mini Antenna Tube Black (135mm x 4mm, 2 pcs) (EA-003) $2.60
2 x Xtreme Li-Po 7.4v 850mah, 18C-20C High current rate (LP2S850) $43.00
1 x E-sky LAMA V3 Co-Axial 4CH Electric RC Helicopter (RTF) (EK1H-E012) Controller Mode Mode 2 (left hand throttle) $69.90
1 x Xtreme Canopy /w Decal sheet (for Esky Lama v3) (ESL007) $7.80
1 x Xtreme Landing Skid and Battery holder set (for Esky Lama v3) (ESL008) $19.50
1 x Xtreme Graphite Tail boom full set (for Esky Lama v3) (ESL011) $23.50
1 x Graphite Tail boom support pipes (options for Xtreme tail boom) (ESL018) $5.30
1 x Short Fly-Bar Rod with Central Hub (ESL053) $7.90
De nieuwprijs+verzendkosten+belasting toeslag= €210 (voor minder dan de nieuwprijs wordt zowiezo niet verkocht, dan bouw ik 'm alsnog zelf).