Tijd voor een update.
De middenvleugels zijn voorzien van IDS roerhevels, en de servoframes (servorahmen, dit keer type "foam") zijn ingelijmd.
De installatie liep dit keer gelukkig een stuk soepeler dan de vorige keer voor de tips, geen problemen. Spelden als "proefpennen"
werkte prima, die kan je zo weer verwijderen omdat ze niet klemmen.
Kabelboom (nou ja, kabels) voor de middenvleugel doorgetrokken, gesoldeerd en de middenstekker gemaakt. Deze is met een vulplaatje
op de middenvleugel gelijmd. Bidden dat alles blijft werken, want dit gaat NIET zomaar meer los (epoxy).
De servostekkers aan de vleugeluiteinden zijn gekrimpt en voorzien van een stukje krimpkous waar toepasselijk, en voor de middenvleugel
verlijmd. De tips houden de stekker los. TODO: paspennen en busjes voor de vleugeltips meten, boren en verlijmen.
Het stabilo is pas gemaakt op de 'staartwip'. Helaas blijkt dat ik de 2 wipjes niet exact hetzelfde heb gekregen, dus de stabilo's zullen
niet (eenvoudig) uitwisselbaar zijn. Dat vereist een ovaal gat voor de schroef, lijkt me niet zo'n goed plan. Eerst de electro-romp dus
met het huidige stabilo, en het tweede stabilo (en kielvlak) worden voor de zweefromp. Die twee moeten echter nog gemaakt!
De e-romp is uitgebalanceerd, het lijkt er op dat er met een 2200 mAh 3s accu (voorhanden) geen lood nodig is als ik de servo's in de
staart verwerk. En als laatste vandaag even stabilo en kielvlak proefgepast op de electroromp.