E2K Wasp bouwverslag

Onze wedstrijden zijn ook vooral Fun, de sfeer is er altijd één van, elkaar helpen en balen als het met je tegenstander niet goed gaat.

Natuurlijk is er wel wat spanning voor af, maar dat heb je inderdaad zelf in de hand.

Als het niet zo leuk zou zijn zou ik ook niet mee vliegen.

Ik heb al een keer aangeboden om een funwedstrijdje te organiseren, die aanbieding staat.

gr Wubbo

Toch jammer van die 3S, op 4S loopt ie als een speer

Hiervoor hebben we dan ook de 1800 Kv motor besteld.
Gewoon om te proberen hoe dat gaat.
Met 4S geeft deze motor 94 ampère met een 8*6 prop.
Dat is net iets te veel van het goede.
Met 3S zal ie ook zo'n 60 ampère geven.

Gr. Rob

Ik zou er dan maar een 8x4 op zetten.

Ik snap overigens niet waarom je een hogere toeren motor er op zet.
De standaard E2K gaat echt als de brandweer. (rond de 200km/u)

Als je wat rustiger wil vliegen stop je er een 3S in of een kleinere prop of neem je gewoon wat gas terug.

Peet,

Zelf ga ik hem op 4S vliegen maar ik heb het niet zo op wedstrijden. Kan niet tegen de druk die ik mijzelf opleg. Dus ga ik er niet meer aan beginnen. Alleen nog een fun wedstrijdje op de club doe ik heel soms mee.

gj

Begrijpelijk, als je die druk niet fijn vind: niet doen.
Op 4S zul je niet teleurgesteld worden denk ik, zoals Wubbo al schreef, toch ca. 200 km/u

Geloof dat ik redelijk achterloop op de rest van het clubproject, maar toch even een foto`tje. Motor moet een 3536-1400 worden welke ik nog had liggen.

IMG-20120210-WA0002.jpg

mIKE,

iK WEET NIET OF JE ZOVER ACHTER LOOPT BEN AFGELOPEN VRIJDAG NIET GEWEEST. iNMIDDELS HEB IK HET KISTJE KLAAR. EINDGEWICHT IS 1080 GRAM. VERDER WEL AARDIG GELUKT.

NU IS HET WACHTEN EN GAAN MET DIE BANAAN :banana:

GERT-JAN

Ik zit nog even naar het fototje van RC-Mike te kijken, link, maar dat wordt echt niks.
Volgens mij wordt die 2 componenten lijm uit die rode en oranje tube helemaal niet hard.;)

Ja, maar we hebben daarnaast ook nog twee andere tubes.
Alleen liggen die bij de kroketten weer wat "zwaar" op de maag.

Gr. Rob

Hoi Gert Jan, ik heb deze ook op de site gezet, en èh gelijk je tafel even opgeruimd ;).

wie volgt ?

gr Wubbo

De eerste kistjes hebben hun maiden gehad.
Ze vliegen lekker snel, strak en kunnen haaks de bocht om.
Met de standaard set-up is al geklokt op 213 km/uur.
De rest schiet nu ook aardig op. Volgende week zijn de meesten wel klaar.

waar zijn de tekeningen te vinden alvast bedankt mijn e mail mitchel79 apenstaartje live punt nl

Back